Pregled bibliografske jedinice broj: 621058
Kvaliteta vizualnog komuniciranja u sustavima korporativnog identiteta malog i srednjeg poduzetništva
Kvaliteta vizualnog komuniciranja u sustavima korporativnog identiteta malog i srednjeg poduzetništva // 7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" / prof.dr.sc. Zdenka Bolanča (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2003. str. 65-72 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 621058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta vizualnog komuniciranja u sustavima korporativnog identiteta malog i srednjeg poduzetništva
(The Quality of Visual Communicatio Within the Corporate Identity Systems of Small and Medium Size Enterprize)
Autori
Kapetanović, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić"
/ Prof.dr.sc. Zdenka Bolanča - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2003, 65-72
ISBN
953-96020-1-7
Skup
7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić"
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 19.06.2003. - 21.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Korporativni identitet; sustav vizualnih komunikacija; vizualni elementi; praksa u Hrvatskoj
(Corporate Identity; Visual Communications; Visual Elements; Croatian Practice)
Sažetak
Kritički je razmatrana razina vizualnih elemenata sustava korporativnog identiteta na primjerima malih i srednjih poduzeća u današnjoj Hrvatskoj. Date su osnovne definicije pojma i kratak povijesni pregled. Problematiziran je utjecaj nedavnih društvenih promjena u današnjoj praksi, pri čemu je istaknut nedostatak razumijevanja i svijesti o potrebi sustavnog razvoja, praćenja i konstantnog osuvremenjivanja ovog važnog segmenta dizajna u estetskom i komunikacijskom smislu, i to u odnosu na mogućnosti koje pruža suvremeni razvoj tehnologije. Također je istaknut pozitivan utjecaj uspješno oblikovanih sustava korporativnog identiteta "unutar" i "izvan" poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb