Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620855

Persuazivna komunikacija plakatom kao grafičkim medijem


Oštrina, Danijela
Persuazivna komunikacija plakatom kao grafičkim medijem, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 620855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Persuazivna komunikacija plakatom kao grafičkim medijem
(Persuasive communication as a poster graphic media)

Autori
Oštrina, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.03

Godina
2012

Stranica
88

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
plakat; persuazivna komunikacija; uvjeravanje; marketing; propagandni apeli
(poster; persuasive commmunication; assurance; marketing; advertising appeals)

Sažetak
Plakat kao grafički medij poznat je od davnina, uvijek je imao važnu ulogu u promidžbi novih proizvoda, usluga ili informiranju o raznim događajima. Danas su oni dio naše svakodnevice i našeg života, no ne koriste se samo u svrhu informiranja ili promoviranja - pokušavaju uvjeriti potrošače da im je određeni proizvod potreban kako bi ih potaknuli na djelovanje. Tu se susrećemo sa pojmom persuazivne komunikacije koja se sve više počela koristiti u marketinške svrhe. Marketinški stručnjaci su na razne načine pokušavali doprijeti do potrošača te su tako prepoznali persuazivnu komunikaciju kao povoljan alat pri kreiranju potrošačeva mišljenja i mijenjanju njihovih stavova, čime je ona postala jedan od glavnih elemenata pri oblikovanju plakata. Uspjeva li u svojoj namjeri ili ne, odnosno, koliko su ljudi svjesni i mogu li prepoznati persuazivnu komunikaciju na plakatima banaka, te kojim se sve načinima koriste kako bi privukli klijente, vidjeti će se na temelju istraživanja koje je provedeno putem anketnog upitnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Oštrina, Danijela
Persuazivna komunikacija plakatom kao grafičkim medijem, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Oštrina, D. (2012) 'Persuazivna komunikacija plakatom kao grafičkim medijem', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {O\v{s}trina, Danijela}, year = {2012}, pages = {88}, keywords = {plakat, persuazivna komunikacija, uvjeravanje, marketing, propagandni apeli}, title = {Persuazivna komunikacija plakatom kao grafi\v{c}kim medijem}, keyword = {plakat, persuazivna komunikacija, uvjeravanje, marketing, propagandni apeli}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {O\v{s}trina, Danijela}, year = {2012}, pages = {88}, keywords = {poster, persuasive commmunication, assurance, marketing, advertising appeals}, title = {Persuasive communication as a poster graphic media}, keyword = {poster, persuasive commmunication, assurance, marketing, advertising appeals}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font