Pregled bibliografske jedinice broj: 620850
Poželjne osobine učitelja nastave instrumenata u glazbenoj školi
Poželjne osobine učitelja nastave instrumenata u glazbenoj školi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 58 (2012), 27; 167-176 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 620850 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poželjne osobine učitelja nastave instrumenata u
glazbenoj školi
(Desirable Characteristics of Teachers Who Teach
Instrument Playing at Music School)
Autori
Šimunović, Zrinka
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 58
(2012), 27;
167-176
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje ; individualna nastava ; učenici glazbene škole ; učitelji instrumenta ; učiteljske osobine.
(music education ; individual lesson ; students of music school ; teachers of instruments ; teachers' characteristics)
Sažetak
Individualna je nastava u mnogočemu različita od skupne nastave. Priprema, tijek i cilj sata uvelike ovise ne samo o stručnosti učitelja već, mnogo više, i o njegovoj osobnosti. Mnogo radova koji se bave navedenom tematikom na stranom je jeziku te ćemo neke od njih predstaviti u ovom radu. U radu su izloženi i rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi koje osobine učenici glazbene škole cijene i smatraju poželjnima kod učitelja instrumenta. Istraživanje je provedeno u Glazbenoj školi Josipa Runjanina u Vinkovcima školske godine 2010./2011. Osobine su podijeljene na profesionalne, osobno- profesionalne i osobne. Rezultati dobiveni ispunjavanjem anketnog upitnika učenika osnovne glazbene škole (N=34) pokazali su kako učenici najviše cijene one učitelje instrumenta koji su visoko motivirani, vrlo stručni, imaju pozitivan stav prema učenicima, komunikativni su, nenasilni i brižni. Najviše glasova dobile su osobne karakteristike učitelja, pa iz toga možemo zaključiti kako učenici u individualnoj nastavi priželjkuju više bliskosti, potpore i povjerenja nego što je to slučaj u razredu, tj. u skupnoj nastavi, u kojoj učitelja tijekom četrdesetpetominutnog nastavnog sata dijele s još dvadesetak učenika
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA - Modern Language Abstracts
- EBSCO
- Emerald Management Reviews database
- HRČAK
- MLA International Bibliography
- Ulrich Serials Analysis System