Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620838

Grad kao brand


Stošić, Ana
Grad kao brand, 2012., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 620838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Grad kao brand
(The city as a brand)

Autori
Stošić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2012

Stranica
100

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
brand; upravljanje brandom; marketing grada; brandiranje grada; vizualni identitet
(brand; brand management; city marketing; city branding; visual identity)

Sažetak
Cilj rada je izrada vizualnog identiteta grada Šibenika koji bi se mogao uspješno koristiti u sklopu strategije brandiranja istog. Prvi dio rada u osnovnim crtama donosi teoretsku podlogu koja opisuje relativno nove ( s akademskog gledišta ) pojmove branda, brandiranja i marketinga grada. U drugom poglavlju dato je objašnjenje pojma branda (marke) s više aspekata, kao i drugih pojmova vezanih uz isti ; također je prikazan pojednostavljeni tok strateškog procesa stvaranja i upravljanja brandom. Nakon toga, pobliže je pojašnjen proces brandiranja gradova, njegove sličnosti i razlike u odnosu na brandiranje proizvoda i korporacija, dat je kratak povijesni pregled faza razvoja ovog tipa marketinga, te su ukratko opisane osnovne značajke koje služe kao ulazni podaci u procesu izrade vizualnog identiteta. U četvrtom poglavlju diskutiraju se primjeri već izvedenih identiteta drugih gradova, te se prelazi na opis nastanka rješenja projektnog zadatka. Uz osnovne informacije o samom gradu, njegovim stremljenjima, trenutnom imageu i preferabilnom identitetu, prikazana su četiri predložena rješenja vizualnog identiteta, uz razradu onog koje je procijenjeno kao najkvalitetnije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stošić, Ana
Grad kao brand, 2012., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb
Stošić, A. (2012) 'Grad kao brand', diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sto\v{s}i\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {100}, keywords = {brand, upravljanje brandom, marketing grada, brandiranje grada, vizualni identitet}, title = {Grad kao brand}, keyword = {brand, upravljanje brandom, marketing grada, brandiranje grada, vizualni identitet}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sto\v{s}i\'{c}, Ana}, year = {2012}, pages = {100}, keywords = {brand, brand management, city marketing, city branding, visual identity}, title = {The city as a brand}, keyword = {brand, brand management, city marketing, city branding, visual identity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font