Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620830

Muški i/ili ženski razredi: učenje i vrednovanje učenika s obzirom na spolne razlike


Bedeković, Amelia
Muški i/ili ženski razredi: učenje i vrednovanje učenika s obzirom na spolne razlike, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 620830 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Muški i/ili ženski razredi: učenje i vrednovanje učenika s obzirom na spolne razlike
(Male and / or female classes: teaching and evaluation of students with respect to gender differences)

Autori
Bedeković, Amelia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.02

Godina
2013

Stranica
82

Mentor
Hrvatić, Neven

Neposredni voditelj
Marija Bartulović

Ključne riječi
spolne razlike u učenju; učenje; vrednovanje
(gender differences in learning; teaching; assessment)

Sažetak
Muškarci i žene psihološki se razlikuju, a veliki je dio tih razlika uvjetovan biološki. Različitosti u mozgu utječu na različit način razmišljanja, ponašanja, reagiranja i učenja, a kako se radi o središnjem živčanom sustavu, te se razlike odnose i na djevojčice i dječake, odnosno, uočljive su i u ranijoj dobi. Jednak pristup učenicima i učenicama svakako je u obrazovnim institucijama nužan, spolna je diskriminacija apsolutno neprihvatljiva, no potreba za uočavanjem i razumijevanjem drugačijih mogućnosti učenja djevojčica i dječaka također je neizbježna. Muški razredi i muške škole postoje s razlogom, no odgovor na pitanje ovog rada, je li muški razred rješenje za smanjivanje akademskih razlika, je li on dugoročno pogodniji za razvoj dječaka u muškarca, negativan je: potrebna je promjena obrazovnih politika, no razdvajanje spolova bila bi nepogodna krajnost. Muško-ženski razredi koji bi pogodovali razvoju muškog i ženskog mozga simultano opisani su kao ultimativni prema prijedlogu Michaela Guriana, a činjenica da je ta ideja razrađena do mjere pokreta čije se ideje respektiraju, ukazuje na važnost osvještavanja o biološki-spolnim razlikama i u okviru pedagogije, odgoja i obrazovanju u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bedeković, Amelia
Muški i/ili ženski razredi: učenje i vrednovanje učenika s obzirom na spolne razlike, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Bedeković, A. (2013) 'Muški i/ili ženski razredi: učenje i vrednovanje učenika s obzirom na spolne razlike', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bedekovi\'{c}, Amelia}, year = {2013}, pages = {82}, keywords = {spolne razlike u u\v{c}enju, u\v{c}enje, vrednovanje}, title = {Mu\v{s}ki i/ili \v{z}enski razredi: u\v{c}enje i vrednovanje u\v{c}enika s obzirom na spolne razlike}, keyword = {spolne razlike u u\v{c}enju, u\v{c}enje, vrednovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bedekovi\'{c}, Amelia}, year = {2013}, pages = {82}, keywords = {gender differences in learning, teaching, assessment}, title = {Male and / or female classes: teaching and evaluation of students with respect to gender differences}, keyword = {gender differences in learning, teaching, assessment}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font