Pregled bibliografske jedinice broj: 620771
Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki
Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 227-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 620771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki
(Retailers’ contribution to sustainable development through private labels)
Autori
Guszak, Irena ; Tokić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development
/ Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 227-249
ISBN
978-953-6025-62-6
Skup
Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2012. - 22.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
maloprodavači; trgovačke marke; održivi razvoj; organski proizvodi
(retailers; private labels; sustainable development; organic products)
Sažetak
Maloprodajna industrija ima važnu ulogu u povezivanju proizvođača i potrošača, ali i zaposlenika, te društvene zajednice u cjelini. S te pozicije, maloprodavači imaju dobar uvid u promjene koje se javljaju u proizvodnji, potrebama potrošača i zahtjevima društva. Te promjene potiču maloprodavače na kreiranje konkurentskih prednosti poslovanjem u skladu s načelima održivog razvoja. Jedan od izvora konkurentskih prednosti maloprodavača su trgovačke marke, koje maloprodavači mogu iskoristiti i za ostvarivanje ciljeva poslovanja u skladu s načelima održivog razvoja. Predmet istraživanja ovog rada je način na koji maloprodavači na hrvatskom tržištu koriste trgovačke marke za ostvarivanje ciljeva održivog poslovanja. Za razliku od drugih marki, maloprodavači kontroliraju sve aspekte proizvoda svojih trgovačkih marki, uključujući razvoj proizvoda, kvalitetu i porijeklo materijala, ambalažu i distribuciju. Istraživanje je obuhvatilo pregled literature, analizu sadržaja internet stranica vodećih maloprodavača proizvoda svakodnevne potrošnje na hrvatskom tržištu, te promatranje u prodavaonicama. Rezultati upućuju na zaključak da na hrvatskom tržištu postoje trgovačke marke koje su u skladu s načelima poslovanja u skladu s održivim razvojem i njihovi ih vlasnici aktivno koriste za ostvarivanje konkurentske prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb