Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620771

Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki


Guszak, Irena; Tokić, Branka
Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 227-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 620771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki
(Retailers’ contribution to sustainable development through private labels)

Autori
Guszak, Irena ; Tokić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 227-249

ISBN
978-953-6025-62-6

Skup
Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2012. - 22.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
maloprodavači; trgovačke marke; održivi razvoj; organski proizvodi
(retailers; private labels; sustainable development; organic products)

Sažetak
Maloprodajna industrija ima važnu ulogu u povezivanju proizvođača i potrošača, ali i zaposlenika, te društvene zajednice u cjelini. S te pozicije, maloprodavači imaju dobar uvid u promjene koje se javljaju u proizvodnji, potrebama potrošača i zahtjevima društva. Te promjene potiču maloprodavače na kreiranje konkurentskih prednosti poslovanjem u skladu s načelima održivog razvoja. Jedan od izvora konkurentskih prednosti maloprodavača su trgovačke marke, koje maloprodavači mogu iskoristiti i za ostvarivanje ciljeva poslovanja u skladu s načelima održivog razvoja. Predmet istraživanja ovog rada je način na koji maloprodavači na hrvatskom tržištu koriste trgovačke marke za ostvarivanje ciljeva održivog poslovanja. Za razliku od drugih marki, maloprodavači kontroliraju sve aspekte proizvoda svojih trgovačkih marki, uključujući razvoj proizvoda, kvalitetu i porijeklo materijala, ambalažu i distribuciju. Istraživanje je obuhvatilo pregled literature, analizu sadržaja internet stranica vodećih maloprodavača proizvoda svakodnevne potrošnje na hrvatskom tržištu, te promatranje u prodavaonicama. Rezultati upućuju na zaključak da na hrvatskom tržištu postoje trgovačke marke koje su u skladu s načelima poslovanja u skladu s održivim razvojem i njihovi ih vlasnici aktivno koriste za ostvarivanje konkurentske prednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branka Tokić (autor)

Avatar Url irena guszak cerovecki (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Guszak, Irena; Tokić, Branka
Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 227-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guszak, I. & Tokić, B. (2012) Doprinos maloprodavača održivom razvoju primjenom trgovačkih marki. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.)Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development.
@article{article, author = {Guszak, Irena and Toki\'{c}, Branka}, year = {2012}, pages = {227-249}, keywords = {maloprodava\v{c}i, trgova\v{c}ke marke, odr\v{z}ivi razvoj, organski proizvodi}, isbn = {978-953-6025-62-6}, title = {Doprinos maloprodava\v{c}a odr\v{z}ivom razvoju primjenom trgova\v{c}kih marki}, keyword = {maloprodava\v{c}i, trgova\v{c}ke marke, odr\v{z}ivi razvoj, organski proizvodi}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Guszak, Irena and Toki\'{c}, Branka}, year = {2012}, pages = {227-249}, keywords = {retailers, private labels, sustainable development, organic products}, isbn = {978-953-6025-62-6}, title = {Retailers’ contribution to sustainable development through private labels}, keyword = {retailers, private labels, sustainable development, organic products}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font