Pregled bibliografske jedinice broj: 620696
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 620696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
(Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing)
Autori
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe
/ Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 295-307
ISBN
978-953-6025-45-9
Skup
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samoposlužne tehnologije; maloprodaja; tržišno pozicioniranje; Jugoistočna Europa
(self-service technologies; retail; market positioning; CEE)
Sažetak
Samoposlužne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposlužne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraživanje je pokazalo da su samoposlužne tehnologije prisutne na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim tržištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposlužnih tehnologija može biti osnova za kreiranje bolje tržišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb