Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620696

Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje


Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, Rudolf
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 620696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje
(Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing)

Autori
Guszak, Irena ; Brčić-Stipčević, Vesna ; Vouk, Rudolf

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 295-307

ISBN
978-953-6025-45-9

Skup
Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
samoposlužne tehnologije; maloprodaja; tržišno pozicioniranje; Jugoistočna Europa
(self-service technologies; retail; market positioning; CEE)

Sažetak
Samoposlužne (engl. self-service) tehnologije su tehnološka rješenja koja omogućavaju kupcima korištenje usluga bez izravne podrške i pomoći prodajnog osoblja. Primjeri su samoposlužne blagajne i prijenosni skeneri, koje vodeći maloprodavači uspješno koriste za kreiranje dodatne usluge kupcima. Istraživanje je pokazalo da su samoposlužne tehnologije prisutne na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije, dok u Bosni i Hercegovini još nisu primijenjene. Kupci su pozitivno reagirali na nove tehnologije i usluge u kupnji, na nekim tržištima čak i uz neočekivane koristi za maloprodavače. Primjena samoposlužnih tehnologija može biti osnova za kreiranje bolje tržišne pozicije za maloprodavače proizvoda svakodnevne potrošnje u zemljama Jugoistočne Europe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, Rudolf
Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Guszak, I., Brčić-Stipčević, V. & Vouk, R. (2011) Samoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.)Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe.
@article{article, author = {Guszak, Irena and Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Vouk, Rudolf}, year = {2011}, pages = {295-307}, keywords = {samoposlu\v{z}ne tehnologije, maloprodaja, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, Jugoisto\v{c}na Europa}, isbn = {978-953-6025-45-9}, title = {Samoposlu\v{z}ne tehnologije i tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potro\v{s}nje}, keyword = {samoposlu\v{z}ne tehnologije, maloprodaja, tr\v{z}i\v{s}no pozicioniranje, Jugoisto\v{c}na Europa}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Guszak, Irena and Br\v{c}i\'{c}-Stip\v{c}evi\'{c}, Vesna and Vouk, Rudolf}, year = {2011}, pages = {295-307}, keywords = {self-service technologies, retail, market positioning, CEE}, isbn = {978-953-6025-45-9}, title = {Self-service technologies and market positioning in FMCG retailing}, keyword = {self-service technologies, retail, market positioning, CEE}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font