Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 620390

E-marketing, II. izdanje


Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin
E-marketing, II. izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009 (monografija)


CROSBI ID: 620390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-marketing, II. izdanje
(E-marketing, 2nd edition)

Autori
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2009

Stranica
407

ISBN
978-953-253-071-1

Ključne riječi
e-marketing ; istraživanje i razvoj ; Web 2.0
(e-marketing ; R&D ; Web 2.0)

Sažetak
Rukopis ove knjige nastao je kao logičan slijed prethodno objavljenih knjiga: “Marketinške mogućnosti interneta”, koja je tiskana početkom 2000., i “E–marketing”, izdane 2003. Za razliku od prve dvije knjige, koje kao autor potpisuje Drago Ružić, ova knjiga rezultat je suradnje spomenutog autora s mlađim kolegama koji se, svaki na svoj način, bave nekim aspektima e–marketinga. Tako suautor knjige Antun Biloš obrađuje marketinška istraživanja na internetu, što je područje njegova dosadašnjeg znanstvenog interesa, dok dio autorstva pripada Davorinu Turkalju, koji sudjeluje s dijelovima teksta koji obrađuju razvojne aspekte Weba 2.0.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Lektor 2. proširenog i izmijenjenog izdanja Tihomir Živić.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Profili:

Avatar Url davorin turkalj (autor)

Avatar Url Tihomir Živić (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Avatar Url Antun Bilos (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin
E-marketing, II. izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009 (monografija)
Ružić, D., Biloš, A. & Turkalj, D. (2009) E-marketing, II. izdanje. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Bilo\v{s}, Antun and Turkalj, Davorin}, year = {2009}, pages = {407}, keywords = {e-marketing, istra\v{z}ivanje i razvoj, Web 2.0}, isbn = {978-953-253-071-1}, title = {E-marketing, II. izdanje}, keyword = {e-marketing, istra\v{z}ivanje i razvoj, Web 2.0}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago and Bilo\v{s}, Antun and Turkalj, Davorin}, year = {2009}, pages = {407}, keywords = {e-marketing, R and D, Web 2.0}, isbn = {978-953-253-071-1}, title = {E-marketing, 2nd edition}, keyword = {e-marketing, R and D, Web 2.0}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font