Pregled bibliografske jedinice broj: 620390
E-marketing, II. izdanje
E-marketing, II. izdanje. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009 (monografija)
CROSBI ID: 620390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-marketing, II. izdanje
(E-marketing, 2nd edition)
Autori
Ružić, Drago ; Biloš, Antun ; Turkalj, Davorin
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2009
Stranica
407
ISBN
978-953-253-071-1
Ključne riječi
e-marketing ; istraživanje i razvoj ; Web 2.0
(e-marketing ; R&D ; Web 2.0)
Sažetak
Rukopis ove knjige nastao je kao logičan slijed prethodno objavljenih knjiga: “Marketinške mogućnosti interneta”, koja je tiskana početkom 2000., i “E–marketing”, izdane 2003. Za razliku od prve dvije knjige, koje kao autor potpisuje Drago Ružić, ova knjiga rezultat je suradnje spomenutog autora s mlađim kolegama koji se, svaki na svoj način, bave nekim aspektima e–marketinga. Tako suautor knjige Antun Biloš obrađuje marketinška istraživanja na internetu, što je područje njegova dosadašnjeg znanstvenog interesa, dok dio autorstva pripada Davorinu Turkalju, koji sudjeluje s dijelovima teksta koji obrađuju razvojne aspekte Weba 2.0.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Lektor 2. proširenog i izmijenjenog izdanja Tihomir Živić.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju