Pregled bibliografske jedinice broj: 619900
Motivacija u sustavu interpretacije
Motivacija u sustavu interpretacije, 2009., diplomski rad, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 619900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija u sustavu interpretacije
(Motivation in the system of interpretation)
Autori
Marić, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
26.06
Godina
2009
Stranica
43
Mentor
Vodopija, Irena
Neposredni voditelj
Smajić, Dubravka
Ključne riječi
školska interpretacija ; motivacija ; tematska poticajna riječ ; asocijacije ; dječji rječnik
(school interpretation ; motivation ; thematic incentive word ; associations ; children's dictionary)
Sažetak
U radu se govori o tematskoj poticajnoj rječi kao nastavnoj metodi koja se pojavljuje u sustavu interpretacije književnoga teksta u okviru Zagrebačke metodičke škole. Tematska je poticajna riječ metoda koja se temelji na navođenju asocijacija uz određeni pojam. Ta metoda omogućuje doživljajni kontekst u kojemu će se kretati interpretacija, ali i razvija jednu od temeljnih literarnih sposobnosti, a to je sposobnost zamišljanja. Radom se htjelo utvrditi koliki je raspon učeničkih asocijacija te koja je vrsta riječi najzastupljenija u odgovorima učenika. Primjenom metode tematske poticajne riječi dobio se podatak o razvijenosti dječjega rječnika, ali i o poznavanju, odnosno napoznavanju značenja pojedinih riječi. Tematska poticajna riječ izvrsna je priprema za interpretaciju književnoga teksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek