Pregled bibliografske jedinice broj: 619515
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu // Proceedings. 48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture. University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture / Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko (ur.).
Osijek: University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture, 2013. str. 171-175 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 619515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu
(Differences between olive oil consumers in the market of Split)
Autori
Gugić, Josip ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir ; Dulčić, Željan ; Ivanišević, Tino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings. 48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture. University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture
/ Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko - Osijek : University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture, 2013, 171-175
ISBN
978-953-7871-08-6
Skup
48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture.
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 17.02.2013. - 22.02.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
segmentacija; potrošači; maslinovo ulje; splitsko tržište
(segmentation; consumers; olive oil; the Split market)
Sažetak
Cilj rada bio je identificirati segmente potrošača maslinovog ulja na splitskom tržištu, te utvrditi razlike među njima s obzirom na važnost koju pridaju pojedinim obilježjima maslinovog ulja. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 100 slučajno odabranih ispitanika na različitim prodajnim mjestima u Splitu. Anketirani potrošači najveću važnost pri kupnji maslinovog ulja pridaju okusu i kvaliteti, a najmanje važnima drže cijenu i pakiranje. Izdvojena su četiri potrošačka segmenta te je izdvojen segment potrošača posebno pogodan za domaće proizvođače maslinovog ulja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA