Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 619515

Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu


Gugić, Josip; Cerjak, Marija; Kovačić, Damir; Dulčić, Željan; Ivanišević, Tino
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu // Proceedings. 48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture. University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture / Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko (ur.).
Osijek: University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture, 2013. str. 171-175 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 619515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu
(Differences between olive oil consumers in the market of Split)

Autori
Gugić, Josip ; Cerjak, Marija ; Kovačić, Damir ; Dulčić, Željan ; Ivanišević, Tino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings. 48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture. University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture / Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko - Osijek : University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture, 2013, 171-175

ISBN
978-953-7871-08-6

Skup
48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture.

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 17.02.2013. - 22.02.2013

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
segmentacija; potrošači; maslinovo ulje; splitsko tržište
(segmentation; consumers; olive oil; the Split market)

Sažetak
Cilj rada bio je identificirati segmente potrošača maslinovog ulja na splitskom tržištu, te utvrditi razlike među njima s obzirom na važnost koju pridaju pojedinim obilježjima maslinovog ulja. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 100 slučajno odabranih ispitanika na različitim prodajnim mjestima u Splitu. Anketirani potrošači najveću važnost pri kupnji maslinovog ulja pridaju okusu i kvaliteti, a najmanje važnima drže cijenu i pakiranje. Izdvojena su četiri potrošačka segmenta te je izdvojen segment potrošača posebno pogodan za domaće proizvođače maslinovog ulja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Josip Gugić (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)

Avatar Url Željan Dulčić (autor)

Avatar Url Marija Cerjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gugić, Josip; Cerjak, Marija; Kovačić, Damir; Dulčić, Željan; Ivanišević, Tino
Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu // Proceedings. 48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture. University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture / Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko (ur.).
Osijek: University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture, 2013. str. 171-175 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gugić, J., Cerjak, M., Kovačić, D., Dulčić, Ž. & Ivanišević, T. (2013) Razlike među potrošačima maslinovog ulja na splitskom tržištu. U: Marić, S. & Lončarić, Z. (ur.)Proceedings. 48th Croatian and 8th International Symposium on Agriculture. University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture.
@article{article, author = {Gugi\'{c}, Josip and Cerjak, Marija and Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Dul\v{c}i\'{c}, \v{Z}eljan and Ivani\v{s}evi\'{c}, Tino}, year = {2013}, pages = {171-175}, keywords = {segmentacija, potro\v{s}a\v{c}i, maslinovo ulje, splitsko tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {978-953-7871-08-6}, title = {Razlike me\dju potro\v{s}a\v{c}ima maslinovog ulja na splitskom tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {segmentacija, potro\v{s}a\v{c}i, maslinovo ulje, splitsko tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gugi\'{c}, Josip and Cerjak, Marija and Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Dul\v{c}i\'{c}, \v{Z}eljan and Ivani\v{s}evi\'{c}, Tino}, year = {2013}, pages = {171-175}, keywords = {segmentation, consumers, olive oil, the Split market}, isbn = {978-953-7871-08-6}, title = {Differences between olive oil consumers in the market of Split}, keyword = {segmentation, consumers, olive oil, the Split market}, publisher = {University of Josip Juraj Strossmayer in Osijek, Faculty of Agriculture}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font