Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 61946

Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih


Narančić Kovač, Smiljana
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 105-118 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 61946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
(Through reasoning and co-operation of younger, towards the autonomous reading of older pupils)

Autori
Narančić Kovač, Smiljana

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2 (2000), 1; 105-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
nastava književnosti; problemski pristup; kritičko mišljenje; književna kompetencija; kreativno čitanje
(teaching literature; problem-solving approach; critical thinking; literary competence; creative reading)

Sažetak
Člankom se podržava uvođenje problemskoga pristupa i elemenata kritičkoga mišljenja u nastavu književnosti u nižim razredima osnovne škole. Drži se da takav pristup može povećati učeničku samostalnost u čitanju i njihovu čitateljsku kompetenciju te pridonijeti njihovu većem zanimanju za "ozbiljnu " književnost poslije, kada dođu u više razrede. U toj dobi, naime, istraživanja bilježe promjene čitateljskih navika. Primjerenost i primjenljivost nekolikih vrsta zadataka za razumijevanje implikacija književnoga teksta i njegove književne strukture, od kojih su neki za suradnički, a neki za individualni rad, probjerena je u prvome razredu osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu 'Dani Učiteljske akademije u Zagrebu', održanom od 02.-05.10.2000., Zagreb, Hrvatska.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130750

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Smiljana Narančić Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Narančić Kovač, Smiljana
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 105-118 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Narančić Kovač, S. (2000) Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (1), 105-118.
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2000}, pages = {105-118}, keywords = {nastava knji\v{z}evnosti, problemski pristup, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, knji\v{z}evna kompetencija, kreativno \v{c}itanje}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1332-0513}, title = {Razmi\v{s}ljanjem i suradnjom malih k samostalnome \v{c}itanju velikih}, keyword = {nastava knji\v{z}evnosti, problemski pristup, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje, knji\v{z}evna kompetencija, kreativno \v{c}itanje} }
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {2000}, pages = {105-118}, keywords = {teaching literature, problem-solving approach, critical thinking, literary competence, creative reading}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1332-0513}, title = {Through reasoning and co-operation of younger, towards the autonomous reading of older pupils}, keyword = {teaching literature, problem-solving approach, critical thinking, literary competence, creative reading} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font