Pregled bibliografske jedinice broj: 61946
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 105-118 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 61946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih
(Through reasoning and co-operation of younger, towards the autonomous reading of older pupils)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2
(2000), 1;
105-118
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
nastava književnosti; problemski pristup; kritičko mišljenje; književna kompetencija; kreativno čitanje
(teaching literature; problem-solving approach; critical thinking; literary competence; creative reading)
Sažetak
Člankom se podržava uvođenje problemskoga pristupa i elemenata kritičkoga mišljenja u nastavu književnosti u nižim razredima osnovne škole. Drži se da takav pristup može povećati učeničku samostalnost u čitanju i njihovu čitateljsku kompetenciju te pridonijeti njihovu većem zanimanju za "ozbiljnu " književnost poslije, kada dođu u više razrede. U toj dobi, naime, istraživanja bilježe promjene čitateljskih navika. Primjerenost i primjenljivost nekolikih vrsta zadataka za razumijevanje implikacija književnoga teksta i njegove književne strukture, od kojih su neki za suradnički, a neki za individualni rad, probjerena je u prvome razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu 'Dani Učiteljske akademije u Zagrebu', održanom od 02.-05.10.2000., Zagreb, Hrvatska.
POVEZANOST RADA