Pregled bibliografske jedinice broj: 61932
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 35 (1999), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 61932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke metrijske karakteristike skale za procjenu ponašanja učenika u razredu
(Some metric characteristics of The Classroom Behaviour Scale)
Autori
Vizek Vidović, Vlasta ; Vlahović Štetić, Vesna ; Petrak, Olivera
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 35
(1999), 1;
51-62
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ponašanje učenika u razredu; metrijske karakteristike
(classroom behavior; psychometric characteristics)
Sažetak
U radu se provjeravaju psihometrjiske karakteristike nove Skale za procjenu ponašanja učenika u razredu. Skala je namijenjena prikupljanju podataka o ponašanju učenika od 1. do 4. razreda osnovne škole pri čemu su procjenjivači učitelji razredne nastave. Istraživanje je provedeno na uzorku od učenika 1. do 4. razreda osnovne (N=173) škole. Rezultati pokazuju zadovoljavajuću unutarnju pouzdanost i osjetljivost skale. Faktorskom analizom dobivena su četiri interpretabilna faktora koji su nazvani: ometajuće ponšaanje, suradnja i usmjerenost na zadatak, povučenost i uzbuđenje u ispitnoj stuaciji. Kriterijska valjanost provjeravana je na temelju 4 vanjska kriterija: dob, spol i školski uspjeh učenika, te obrazovanje roditelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija