Pregled bibliografske jedinice broj: 619178
Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti
Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 307-313
CROSBI ID: 619178 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovne vrijednosti - između želja i stvarnosti
(Educational Values – between Wishes and Reality)
Autori
Miljković, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura
Urednik/ci
Hrvatić, Neven ; Klapan Anita
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
307-313
ISBN
978-953-99167-4-7
Ključne riječi
psihološko bogatstvo, cilj odgoja i obrazovanja, kurikulum
(psychological wealth, educational goals, curriculum)
Sažetak
Istraţivanje odgojnih i obrazovnih kompetencija koje danas smatramo nuţnima za uspješno suoĉavanje sa ţivotnim izazovima priliĉno se razlikuje od kurikulumskih sadrţaja škole (ne samo naše). Mladi ljudi općenito, prvenstveno ţele biti zdravi, zadovoljni onim ĉime se bave i sretni u njima vaţnim odnosima. Diener (2008) to naziva psihološkim bogatstvom koje ĉini sljedećih osam komponenti: ţivotno zadovoljstvo i sreća ; pozitivni stavovi i emocije ; fiziĉko i mentalno zdravlje ; spiritualnost i smisao ţivota ; dobar ljubavni odnos ; zadovoljavajući posao ; vrijednosti i ţivotni ciljevi kojima se teţi ; materijalna sigurnost. Cilj je ovoga rada pokušati odgovoriti na sljedeća pitanja: jesu li i koliko su sadrţaji koji bi nas trebali psihološki obogatiti prisutni u našim programima: eksplicitno ili kao nus produkt ostvarivanja onih već postojećih ; trebaju li nam uopće ; kako ih se moţe implementirati ; koje su im posljedice te kakva su iskustva sredina u kojima se to već radi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija