Pregled bibliografske jedinice broj: 619132
Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima
Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima // Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda - Pedagogy of Communion and the Agazzi Method - Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi / De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini, Anna Lisa (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 83-88
CROSBI ID: 619132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalno obrazovanje na manjinskim jezicima
(Interculture and lamnguage minorities)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda - Pedagogy of Communion and the Agazzi Method - Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi
Urednik/ci
De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini, Anna Lisa
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2012
Raspon stranica
83-88
ISBN
978-953-7210-52-6
Ključne riječi
interkulturalni odgoj. interkulturalni kurikulum, obrazovanje na manjinskim jezicima
(inrkulturalni education, intercultural curriculum, education in minority languages)
Sažetak
Interkulturalni odgoj i obrazovanje nezaobilazan je činitelj u procesu međusobnog upoznavanja, razumijevanja različitih kultura, kao i uspostavljanja pozitivnih relacija. Suvremena interkulturalna nastava (odgoj i obrazovanje), rezultat je potrebe da se multikulturalna društva urede prema načelima kulturnog pluralizma, univerzalizma i socijalnog dijaloga. Škola (interkulturalni kurikulum) može bitno utjecati na formiranje interkulturalnih stavova i pripremanja učenika za međusobne, ravnopravne odnose, a ako znamo važnost neizravnog utjecaja skrivenog kurikuluma koji se ogleda u organizaciji, socijalnoj strukturi učenika, kulturi škole, odnosima nastavnika i učenika, načinu izvođenja nastave, izvannastavnim aktivnostima učenika..., njezin je utjecaj sveobuhvatan. Tek učenici koji dobro poznaju obilježja i vrijednosti svoga nacionalnog i kulturnog identiteta, osposobljeni za nositelje i promicatelje vlastite kulture, mogu ravnopravno stupati u kontakt s drugim kulturama i ostvariti interkulturalnu komunikaciju na svim razinama, a i stvarati senzibilitet i otvorenost za razumijevanje i prihvaćanje drugih ljudi i drugačijih kultura.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Hrvatić
(autor)