Pregled bibliografske jedinice broj: 619058
Inovatorska pismenost i poslovna znanja nacionalnog programa u inovativnom društvu
Inovatorska pismenost i poslovna znanja nacionalnog programa u inovativnom društvu // Nacionalna strategija inovacija RH 2013-2020 / Car, Prof.dr.sc. Stjepan (ur.).
Zagreb: Udruga inovatora Hrvatske, 2012. str. 91-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 619058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovatorska pismenost i poslovna znanja nacionalnog programa u inovativnom društvu
(Innovation literacy and business knowledge of the innovative society national program)
Autori
Čovo, Petar ; Ružička, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nacionalna strategija inovacija RH 2013-2020
/ Car, Prof.dr.sc. Stjepan - Zagreb : Udruga inovatora Hrvatske, 2012, 91-106
ISBN
978-953-7305-04-8
Skup
3. Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem Inovacijama do konkurentnosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.10.2012. - 12.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inovatorska pismenost; poslovna znanja; edukacija inovatora; inovativnost
(innovation literacy; business know-how; education of innovators; innovativeness)
Sažetak
Predmet istraživanja ovog rada odnosi se na inovatorsku pismenost i poslovna znanja, koja su poduzetniku potrebna kod ostvarenja njegovih ciljeva. Obradit će se formalni sustav pismenosti, u kojem se razvijaju tehnička, ekonomska i pravna znanja dok se u neformalnim oblicima pismenosti razvijaju hrabrost, kreativnost i inovativnost potencijalnih poduzetnika. Osim inovatorskih poslovnih znanja, obradit će se važnost i svrha inovatorske pismenosti, koja je neophodna za realizaciju i komercijalizaciju ideje. U radu će se obraditi dio s podučavanjem i savjetovanjem poduzetnika, jer u današnjem inovativnom društvu potreban je konstantan napredak i usavršavanje. Metodom deskripcije, case study i kompilacije, uz dostupnu literaturu, pokušat će se doći do zaključaka koja su to najvažnija poslovna znanja, što jedan poduzetnik treba posjedovati, koji značaj imaju u društvu koje napreduje i otvaranje mogućnosti daljnjeg i detaljnijeg istraživanja navedene teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti, Ekonomija
Napomena
Rad je u cijelosti objavljen i na engleskom jeziku