Pregled bibliografske jedinice broj: 61892
Put do praktične kompetencije odgojitelja, učitelja
Put do praktične kompetencije odgojitelja, učitelja // Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 208-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 61892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Put do praktične kompetencije odgojitelja, učitelja
(A Way to the Practical Competence of a Teacher)
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Kuzma, Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 208-219
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
praktična kompetencija odgajatelja; temeljna znanja; integrirani sustav obrazovanja odgajatelja
(practical competece of a teacher; basic knowlegde; integral system of teaching of preschool teacher)
Sažetak
Stjecanje inicijalne praktične kompetencije jedan je od bitnih ciljeva profesionalne izobrazbe odgjatelja/učitelja. Identificiranje standarda vrsnoće učiteljeve djelatnosti gradnjom okvira profesionalne prakse, u funkciji je promišljanja koncepcije izobrazbe (na programskoj i provedbenoj razini). Cjelovit, interirani pristup podrazumijeva promjene u definiranju "baze znanja" koja će, internalizirana u konzistentni sustav, djelovati kao ishodišna načela prakse. U radu se prezentiraju spoznaje i iskustva kontinuiranog djelovanja na transformiranje izobrazbe učitelja/odgajatelja: redefiniranje bitnih sastavnica programa, metodologije i uvjeta njegove provedbe. Uz to problematizira i pitanje odgajateljeva/učiteljeva napredovanja: kako učiniti "korak dalje" od inicijalne praktične kompetencije, te kako u osmišljvanje cjelovitog sustava izobrazbe i napredovanja uključiti odgajatelje/učitelje praktičare.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija