Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 617702

Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma


Kisovar-Ivandam Tamara
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma // Magistra Iadertina, 4 (2009), 4; 69-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 617702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma
(The role of didactic structure of museum items in designing school curriculum)

Autori
Kisovar-Ivandam Tamara

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 4 (2009), 4; 69-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
informalno učenje ; formalni obrazovni kontekst ; motivacijski potencijal muzeja
(informal learning ; formal educational context ; motivational potential of museum)

Sažetak
Rad izvješćuje o istraživanju usmjerenom na proučavanje interesa i stavova prema učenju u situacijama formalnog učenja, potaknutog učenjem u muzejskom okruženju. Muzeji stvaraju jedinstveno okruženje za informalno učenje. U svjetlu konstrukti-vističkog poimanja prirode učenja, prethodne spoznaje, interesi i uvjerenja igraju značajnu ulogu u procesu učenja i zato promišljanja usmjeravamo prema mogućnostima osnaživanja procesa formalnog učenja iskustvima muzejskoga kontekstualnog učenja. Muzejske aktivnosti omogućuju učenicima slobodan izbor sadržaja, načina i vremena učenja, ali promatrano u svjetlu ciljeva formalnog obrazovanja, znanja i iskustva tako shvaćenog muzejskog učenja trebaju osnažujući kontekst. U našem je istraživanju osnažujući kontekst lociran izvan muzeja samog, u prostoru školskog učenja. Međutim, možemo se upitati možemo li pozitivan motivacijski utjecaj muzeja koristiti i u situacijama formalnog učenja? Istraživanje se ne bavi obrazovnim postignućima tako promatranog učenja već pronalaženjem povezanosti između informalnoga muzejskog učenja i osnaživanja interesa i pozitivnih stavova prema učenju u formalnom obrazovnom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tamara Kisovar-Ivanda (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kisovar-Ivandam Tamara
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma // Magistra Iadertina, 4 (2009), 4; 69-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kisovar-Ivandam Tamara (2009) Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma. Magistra Iadertina, 4 (4), 69-83.
@article{article, year = {2009}, pages = {69-83}, keywords = {informalno u\v{c}enje, formalni obrazovni kontekst, motivacijski potencijal muzeja}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {4}, number = {4}, issn = {1846-3606}, title = {Uloga didakti\v{c}kog strukturiranja muzejskih sadr\v{z}aja u stvaranju \v{s}kolskog kurikuluma}, keyword = {informalno u\v{c}enje, formalni obrazovni kontekst, motivacijski potencijal muzeja} }
@article{article, year = {2009}, pages = {69-83}, keywords = {informal learning, formal educational context, motivational potential of museum}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {4}, number = {4}, issn = {1846-3606}, title = {The role of didactic structure of museum items in designing school curriculum}, keyword = {informal learning, formal educational context, motivational potential of museum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font