Pregled bibliografske jedinice broj: 617702
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma // Magistra Iadertina, 4 (2009), 4; 69-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 617702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga didaktičkog strukturiranja muzejskih sadržaja u stvaranju školskog kurikuluma
(The role of didactic structure of museum items in designing school curriculum)
Autori
Kisovar-Ivandam Tamara
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 4
(2009), 4;
69-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
informalno učenje ; formalni obrazovni kontekst ; motivacijski potencijal muzeja
(informal learning ; formal educational context ; motivational potential of museum)
Sažetak
Rad izvješćuje o istraživanju usmjerenom na proučavanje interesa i stavova prema učenju u situacijama formalnog učenja, potaknutog učenjem u muzejskom okruženju. Muzeji stvaraju jedinstveno okruženje za informalno učenje. U svjetlu konstrukti-vističkog poimanja prirode učenja, prethodne spoznaje, interesi i uvjerenja igraju značajnu ulogu u procesu učenja i zato promišljanja usmjeravamo prema mogućnostima osnaživanja procesa formalnog učenja iskustvima muzejskoga kontekstualnog učenja. Muzejske aktivnosti omogućuju učenicima slobodan izbor sadržaja, načina i vremena učenja, ali promatrano u svjetlu ciljeva formalnog obrazovanja, znanja i iskustva tako shvaćenog muzejskog učenja trebaju osnažujući kontekst. U našem je istraživanju osnažujući kontekst lociran izvan muzeja samog, u prostoru školskog učenja. Međutim, možemo se upitati možemo li pozitivan motivacijski utjecaj muzeja koristiti i u situacijama formalnog učenja? Istraživanje se ne bavi obrazovnim postignućima tako promatranog učenja već pronalaženjem povezanosti između informalnoga muzejskog učenja i osnaživanja interesa i pozitivnih stavova prema učenju u formalnom obrazovnom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija