Pregled bibliografske jedinice broj: 617637
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica, 2012., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 617637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica
(Introducing, implementing and evaluating marketing strategy in HOC Bjelolasica)
Autori
Tešić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.12
Godina
2012
Stranica
63
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
marketing strategija; HOC Bjelolasica
(marketing strategy; HOC Bjelolasica)
Sažetak
U radu se raspravlja uvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka