Pregled bibliografske jedinice broj: 61751
Turizam u Dalmaciji u uvjetima globalizacije
Turizam u Dalmaciji u uvjetima globalizacije // Turizam, 48 (2000), 2; 215-224 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 61751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turizam u Dalmaciji u uvjetima globalizacije
(Tourism in Dalmatia in terms of globalization)
Autori
Borković-Vrtiprah, Vesna ; Ban, Ivo
Izvornik
Turizam (0494-2639) 48
(2000), 2;
215-224
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
turizam; Dalmacija; prilagođavanje; tržište; globalizacija
(tourism; Dalmatia; adjustment; market; globalization)
Sažetak
Globalizacijski koncept za Dalmaciju znači nužnost prilagođavanja suvremenim tendencijama na svjetskom turističkom tržištu, jer se turizam bitno mijenja u kvalitativnom i kvantitativnom smislu. To podrazumijeva prilagodbu ukupne poslovne politike i razvojne strategije svih nositelja turističke ponude, poboljšanje kvalitete, poštivanje turističkih standarda, odgovarajuće obrazovanje i znanja svih zaposlenika, a poglavito menadžmenta. Takav pristup podrazumijeva da veliku pozornost treba pokloniti razvoju destinacije iskorištavanju postojećih prirodnih i inih resursa, kvaliteti turističkog proizvoda, selektivnim vrstama turizma te održivom razvoju turizma. Afirmacija tržišnog načela value for money ima osobito značenje u unapređenju ponude i njezinoj prilagodbi sve educiranijim i izbirljivijim potrošačima. Konkurentska je sposobnost turizma u Dalmaciji uvjet bez kojega nema ozbiljnijeg razvoja niti uključivanja u svjetske i europske globalizacijske tijekove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus