Pregled bibliografske jedinice broj: 617287
Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama
Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama // Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem "Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija"
Skradin, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 617287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i imidž znanstvenika u medijskom komuniciranju znanosti: analiza citata i fotografije u hrvatskim dnevnim novinama
(The Role and Image of Scientists in Media Communicating Science: Analysis of Quotes and Photographs in Croatian Daily Newspapers)
Autori
Jergović, Blanka ; Ifigenija Račić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem "Uloga riječi i slike u doba vizualnih medija"
Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 27.05.2011. - 29.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
znanstvena komunikacija; imidž znanstvenika; citat i fotografija; hrvatske dnevne novine
(science communication; image of scientists; quotes and photography; daily newspapers)
Sažetak
Ova studija obuhvatila je ukupno 757 članaka o znanosti objavljenih u ožujku i studenom 2009. i 2010. godine u pet hrvatskih dnevnih novina. To su: Jutarnji list, Novi list, Slobodna Dalmacija, Večernji list i Vjesnik. Na temelju njihovih napisa o znanosti (onih u kojima je glavna tema znanost) empirijski istražujemo način na koji mediji re/kreiraju image znanstvenika i kakva je ta slika koju odašilju. Mediji se u kreiranju imagea služe svojim kodovima, koji su kod novina vizualni, pisani ili tekstualni ili slikovni. Naš je cilj utvrditi kako se uz pomoć fotografija i riječi znanstvenika ili citata ili navođenja njihovih izjava kreira njihova slika u novinama. Također, cilj nam je karakterizirati slike koje se tako stvaraju o znanosti i znanstvenicima. Intencija nije testiranje teorija o utjecaju medija na percepciju javnosti, nego je praktično, na temelju odabranog uzorka, istražiti osobine medijske slike znanstvenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Izrada zbornika je u tijeku
POVEZANOST RADA
Projekti:
226-0000000-3523 - Znanstvena komunikacija: uloga znanstvene zajednice i razvoj kurikuluma (Jergović, Blanka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb