Pregled bibliografske jedinice broj: 616904
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 187-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 616904 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike
(Use of Mathematical Textbooks with Regard to Sex and Years of Service of Mathematics Teachers)
Autori
Domović, Vlatka ; Glasnović Gracin, Dubravka ; Jurčec, Lana
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153
(2012), 2;
187-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učitelj matematike; matematički udžbenik; autoritet udžbenika;
(mathematics teacher; mathematical textbook; authority of textbook;)
Sažetak
U tekstu su prikazani rezultati empirijskog istraživanja o korištenju udžbenika matematike s obzirom na spol i godine staža ispitanika. Ciljevi istraživanja prikazanog u ovom radu su prepoznavanje temeljnih orijentacija učitelja pri korištenju udžbenika, kao i analiza načina korištenja udžbenika kod učitelja s različitim demografskim karakteristikama. Faktorskom analizom izlučena su četiri faktora, od kojih se tri odnose na autoritet udžbenika, a jedan na individualizirani pristup u nastavi matematike. Rezultati ukazuju na velik autoritet matematičkih udžbenika u nastavi matematike viših razreda osnovnih škola u Hrvatskoj, te da se diferencijacija prema sposobnostima učenika u nastavi matematike koristi, ali u maloj mjeri. Također, analiza pokazuje da ne postoje značajne razlike u korištenju udžbenika s obzirom na spol učitelja matematike, dok radno iskustvo značajno utječe na način upotrebe udžbenika u nastavi. Ovi rezultati su promatrani i u kontekstu rezultata nacionalnih ispita iz matematike iz 2007. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts