Pregled bibliografske jedinice broj: 616625
Industrijski brend međuratnog Sisak - Industrijsko carstvo Petra Teslića
Industrijski brend međuratnog Sisak - Industrijsko carstvo Petra Teslića // Kulturna dediščina industrijskih panog/ Industrijska kulturna baština, 11. Vzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo/ 11. Hrvatsko - slovenske etnološke paralale / Alenka Černelić Krošelj, Željka Jelavić, Helena Rožman (ur.).
Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 2011. str. 330-343 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 616625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Industrijski brend međuratnog Sisak - Industrijsko carstvo Petra Teslića
(A Sisak Industral Brend in The Inter - war Period - The Industrial Empire of Petar Teslić)
Autori
Čakširan, Vlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Kulturna dediščina industrijskih panog/ Industrijska kulturna baština, 11. Vzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo/ 11. Hrvatsko - slovenske etnološke paralale
/ Alenka Černelić Krošelj, Željka Jelavić, Helena Rožman - Ljubljana : Slovensko etnološko društvo, 2011, 330-343
ISBN
978-961-6775-08-3
Skup
Kulturna dediščina industrijskih panog/Industrijska kulturna baština
Mjesto i datum
Krško, Slovenija, 29.10.2010. - 30.10.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Petar Teslić; industrijski brend; međuratno razdoblje; Sisak
(Petar Teslić; industrial brand; period between two world wars; Sisak)
Sažetak
Članak obrađuje nastanak industrijskog brenda u međuratnom razdoblju prve polovice 20. stoljeća u gradu Sisku. Naglasak je stavljen na industrijsko carstvo Petra Teslića, najjače gospodarske ličnosti toga razdoblja u Sisku. Tendencija njegova razvoja bila je usmjerena u ulaganje u proizvodne djelatnosti te širenje na domaćem i stranom tržištu. Kako bi ostvario svoje planove, osigurao je znatna financijska sredstva, no bio mu je potreban i određeni zaštitni znak s kojim bi javnost mogla identificirati njegove proizvode, prvenstveno alkoholna pića. Zbog toga je znatna sredstva ulagao u reklamu i to na svim razinama. Koristio je sve tadašnje medijske formate kako bi osvojio tržište i ušao u sve domove. Njegovo glavno tržište bilo je područje Hrvatske, a zatim ono Bosne i Hercegovine gdje je imao proizvodne kapacitete. Od osnutka svojeg proizvodnog poduzeća, 1920. godine, pa sve do svoje smrti 1936. godine, bio je ključna politička i gospodarska ličnost grada Siska i njegove okolice, a isto tako i važna ličnost na cijelom hrvatskom prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
POVEZANOST RADA