Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 616089

Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije


Ivanović, Slobodan
Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 2; 79-95 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 616089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije
(The innovative tourist product in the function of the hotel industry)

Autori
Ivanović, Slobodan

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 9 (2003), 2; 79-95

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
inovator ; inovacije turističkih proizvoda i usluga ; inovativno hotelsko poduzeće ; inovativna strategija
(innovator ; innovations of tourist products and services ; innovative hotel enterprise ; innovative strategy)

Sažetak
U hotelskoj industriji vrlo često susrećemo više imitatora nego inovatora. Mali je broj hotelskih poduzeća koji su samo kontinuirano inovatori glede usluga. Kreativni imitatori doprinose difuziji inovacije i boljem podmirenju potreba nekih segmenata na turističkom tržištu. Oni uočavaju moguća poboljšanja na turističkom proizvodu ili usluzi koji su predmet inovacije - mijenja se neki atribut koji povećava njihovu vrijednost za domaće ili strane goste. Zato se drži da kreativna imitacija počinje prije na turističkom tržištu nego na turističkom proizvodu ili usluzi. Proces globalizacije svjetskog gospodarstva, a time i hotelske industrije, nameće način razmišljanja koji u publicistici nazivaju “promjena je konstantna potreba”, ili jače naglašeno “inovirati ili nestati s gospodarstvene scene”. Sve što je različito predstavlja promjenu, a inovacija je prihvaćanje ideja glede usluga koje su nove za hotelsko poduzeće koje ih prihvaća. Inovativna promjena, s obzirom da narušava postojeće stanje stvari u hotelskom poduzeću, izaziva otpore od nekih članova organizacije. Strategijski način razmišljanja potreban je hotelskom poduzeću, kako ono ne bi bilo zatečeno efektima promjena u mikro i makro sredini svog djelovanja i rada. Naime, problemi za hotelsko poduzeće nastaju kada promjene u hotelskoj industriji nisu praćene prilagođavanjem poduzeća na adekvatan i prihvatljiv način. Nepovoljne promjene u takvoj sredini i nesposobnost reagiranja hotelskog poduzeća na njih stvaraju nesklad između potencijala (smještajnih i ostalih kapaciteta) i zahtjeva hotelske industrije tj. turističkog tržišta na kojem se pojavljuje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Slobodan Ivanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Ivanović, Slobodan
Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 2; 79-95 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ivanović, S. (2003) Inovativni turistički proizvod u funkciji hotelske industrije. Tourism and hospitality management, 9 (2), 79-95.
@article{article, author = {Ivanovi\'{c}, Slobodan}, year = {2003}, pages = {79-95}, keywords = {inovator, inovacije turisti\v{c}kih proizvoda i usluga, inovativno hotelsko poduze\'{c}e, inovativna strategija}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Inovativni turisti\v{c}ki proizvod u funkciji hotelske industrije}, keyword = {inovator, inovacije turisti\v{c}kih proizvoda i usluga, inovativno hotelsko poduze\'{c}e, inovativna strategija} }
@article{article, author = {Ivanovi\'{c}, Slobodan}, year = {2003}, pages = {79-95}, keywords = {innovator, innovations of tourist products and services, innovative hotel enterprise, innovative strategy}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {The innovative tourist product in the function of the hotel industry}, keyword = {innovator, innovations of tourist products and services, innovative hotel enterprise, innovative strategy} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ABI/INFORM
  • CAB Abstracts
  • EconLit
  • Cabell's Directories
  • ERIH Plus
  • Hospitality & Tourism Complete (EBSCO Publishing)
  • Hrčak
  • RePEc
  • Scopus
  • ZBW – Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font