Pregled bibliografske jedinice broj: 615843
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a // Računovodstvo i financije, LVIII (2012), 6; 125-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 615843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a
(The truths and fallacies of the going public process explained on the example of Facebook)
Autori
Grubišić Šeba, Mihaela
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LVIII
(2012), 6;
125-129
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
izlazak u javnost; vruće IPO tržište; razlozi u prilog i protiv izlaska u javnost
(going public; hot IPO market; pros and cons of going public decision)
Sažetak
Prema visini tržišne kapitalizacije IPO Facebook-a je dosad najveći izlazak u javnost u povijesti američkog tržišta kapitala, a prema prikupljenom kapitalu treća najveća ponuda dionica, odmah iza ponude dionica Visa-e 2008. i General Motors-a 2010. godine. Dionica je uvrštena na NASDAQ-u pod simbolom FB 18. svibnja 2012. godine. “Vruće” IPO-e kakav je Facebook-ov prati višestruko veća potražnja za dionicama od ponude. Iako se cijena takvih dionica postavlja visoko, ulagače to ne obeshrabruje da očekuju njezin daljnji rast. Ipak, unatoč činjenici da je IPO Facebook-a bio dugo očekivan, uslijedio je pad dionica neposredno nakon IPO-a. Tekst koji slijedi pokušat će objasniti zašto.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb
Profili:
Mihaela Grubišić Šeba
(autor)