Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 615843

Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a


Grubišić Šeba, Mihaela
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a // Računovodstvo i financije, LVIII (2012), 6; 125-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 615843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a
(The truths and fallacies of the going public process explained on the example of Facebook)

Autori
Grubišić Šeba, Mihaela

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) LVIII (2012), 6; 125-129

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
izlazak u javnost; vruće IPO tržište; razlozi u prilog i protiv izlaska u javnost
(going public; hot IPO market; pros and cons of going public decision)

Sažetak
Prema visini tržišne kapitalizacije IPO Facebook-a je dosad najveći izlazak u javnost u povijesti američkog tržišta kapitala, a prema prikupljenom kapitalu treća najveća ponuda dionica, odmah iza ponude dionica Visa-e 2008. i General Motors-a 2010. godine. Dionica je uvrštena na NASDAQ-u pod simbolom FB 18. svibnja 2012. godine. “Vruće” IPO-e kakav je Facebook-ov prati višestruko veća potražnja za dionicama od ponude. Iako se cijena takvih dionica postavlja visoko, ulagače to ne obeshrabruje da očekuju njezin daljnji rast. Ipak, unatoč činjenici da je IPO Facebook-a bio dugo očekivan, uslijedio je pad dionica neposredno nakon IPO-a. Tekst koji slijedi pokušat će objasniti zašto.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mihaela Grubišić Šeba (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grubišić Šeba, Mihaela
Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a // Računovodstvo i financije, LVIII (2012), 6; 125-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Grubišić Šeba, M. (2012) Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a. Računovodstvo i financije, LVIII (6), 125-129.
@article{article, author = {Grubi\v{s}i\'{c} \v{S}eba, Mihaela}, year = {2012}, pages = {125-129}, keywords = {izlazak u javnost, vru\'{c}e IPO tr\v{z}i\v{s}te, razlozi u prilog i protiv izlaska u javnost}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {LVIII}, number = {6}, issn = {0350-4506}, title = {Istine i zablude o izlasku dionica u javnost - primjer Facebook-a}, keyword = {izlazak u javnost, vru\'{c}e IPO tr\v{z}i\v{s}te, razlozi u prilog i protiv izlaska u javnost} }
@article{article, author = {Grubi\v{s}i\'{c} \v{S}eba, Mihaela}, year = {2012}, pages = {125-129}, keywords = {going public, hot IPO market, pros and cons of going public decision}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {LVIII}, number = {6}, issn = {0350-4506}, title = {The truths and fallacies of the going public process explained on the example of Facebook}, keyword = {going public, hot IPO market, pros and cons of going public decision} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font