Pregled bibliografske jedinice broj: 615807
"Managemental Linguistic Education on the Example of the University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukovar, Croatia"
"Managemental Linguistic Education on the Example of the University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukovar, Croatia" // ABSRC: Advances in Business-Related Scientific Research Conference: Conference Proceedings VENICE 2012 / Antončić, Boštjan (ur.).
Koper: Edukator, 2012. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 615807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Managemental Linguistic Education on the Example of the University of Applied Sciences Lavoslav Ružička in Vukovar, Croatia"
Autori
Živić, Tihomir ; Pintarić, Antun
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
ABSRC: Advances in Business-Related Scientific Research Conference: Conference Proceedings VENICE 2012
/ Antončić, Boštjan - Koper : Edukator, 2012
ISBN
978-961-92917-3-3
Skup
Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2012 in Venice (ABSRC 2012 Venice)
Mjesto i datum
Venecija, Italija, 28.03.2012. - 30.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
adult education; educational landscapes; lifelong learning (LLL); science-to-business (S2B); technology-enhanced language education
Sažetak
Aimed at a collaborative, interactive, and reflective in-class learning while cementing an instructor – student conversation and partnership, the UAS-based CEC Business English course regularly uses “educational landscapes” to simulate and animate a tutored instructor – student and student – student dialog and subsequent written assignments, and a special attention is thereby devoted to an error-free pronunciational fluency and proper discourse selection, as well as to the elimination of negative influences transferred from an attendee’s mother tongue. The paper thus elucidates a technology-enhanced science-to-business (S2B) language education exemplified by the CEC’s Business English course.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad analizira upotrebu „obrazovnih krajolika“ (engl. educational landscapes) pri usvajanju engleskog jezika sa svrhom stimuliranja i animiranja tutorskog dijaloga između predavača i studenta i studenta s ostalim studentima te formulacije naknadnih pisanih zadataka. Na sociolingvističkoj razini pozornost je naročito posvećena izgovornoj tečnosti bez pogrešaka i odabiru odgovarajućeg diskursa, kao i uklanjanju negativnih utjecaja prenesenih iz studentova materinskog jezika. Poseban se doprinos ovog rada ogleda u podrobnom rasvjetljavanju novijih filoloških aspekata tehnološki potpomognutog prijenosa jezičnih znanja iz znanosti u poslovne krugove (engl. science-to-business, S2B).
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek