Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 615717

Problem kauzalnosti u pedagogijskom istraživanju


Jagić, Stjepan
Problem kauzalnosti u pedagogijskom istraživanju // Pedagogij: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko, Šoljan, Nikša, N., Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 58-67 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 615717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Problem kauzalnosti u pedagogijskom istraživanju
(The problem of causality in educational research)

Autori
Jagić, Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogij: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko, Šoljan, Nikša, N., Hrvatić, Neven - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007, 58-67

ISBN
978-953-99167-2-3

Skup
Pedagogij: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.09.2007. - 21.09.2007

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kauzalnost; pedagogijske zakonitosti; pedagogijske pojave; pedagogijsko istraživanje; eksperiment i neksperimentalne metode
(causality; the pedagogical principles; pedagogical phenomena educational research; experiment and nonexperimental methods)

Sažetak
Predmet kojim se bavi pedagogija pripada svakidašnjem iskustvu čovjeka koji preko njega dolazi do određenih mišljenja na temelju subjektivnog iskustva. Pedagog u istraživanju svog predmeta upotrebljava znanstveni pristup koji karakterizira: selektivna upravljenost na određene fenomene, sustavnost, objektivnost, kontrola i ponovna provjera, te opreznost u generalizaciji. Pedagogija istraživanjem prikuplja činjenični materijal, analizom otkriva veze i odnose između pojava i prodire prema suštini problema, koji formulira u općim pravilima, načelima, zakonima i teorijama. Kauzalnosti i zakonitosti u pedagogijskim pojavama vrlo su složene i nije ih jednostavno i jednoznačno u visokoj vjerojatnosti iskazati i dokazati. Rezultat znanstvenog pristupa je sustav provjerenih spoznaja o pojavama, zakonima i teorijama predmeta proučavanja, i sustav spoznaja koji dopušta ne samo razumijevanje i predviđanje, nego i uspješnu praktičnu primjenu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Stjepan Jagić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jagić, Stjepan
Problem kauzalnosti u pedagogijskom istraživanju // Pedagogij: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko, Šoljan, Nikša, N., Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 58-67 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jagić, S. (2007) Problem kauzalnosti u pedagogijskom istraživanju. U: Previšić, Vlatko, Šoljan, Nikša, N., Hrvatić, Neven (ur.)Pedagogij: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja.
@article{article, author = {Jagi\'{c}, Stjepan}, year = {2007}, pages = {58-67}, keywords = {kauzalnost, pedagogijske zakonitosti, pedagogijske pojave, pedagogijsko istra\v{z}ivanje, eksperiment i neksperimentalne metode}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {Problem kauzalnosti u pedagogijskom istra\v{z}ivanju}, keyword = {kauzalnost, pedagogijske zakonitosti, pedagogijske pojave, pedagogijsko istra\v{z}ivanje, eksperiment i neksperimentalne metode}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jagi\'{c}, Stjepan}, year = {2007}, pages = {58-67}, keywords = {causality, the pedagogical principles, pedagogical phenomena educational research, experiment and nonexperimental methods}, isbn = {978-953-99167-2-3}, title = {The problem of causality in educational research}, keyword = {causality, the pedagogical principles, pedagogical phenomena educational research, experiment and nonexperimental methods}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font