Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 615684

Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa


Jagić, Stjepan
Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 286-302 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 615684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa
(Interculturalism as a pedagogical theory and practice)

Autori
Jagić, Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 286-302

ISBN
953-6839-19-9

Skup
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse, Međunarodni znanstveni kolokvij

Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 18.04.2002. - 19.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kultura; multikulturalizam; interkulturalizam; nacionalni školski curriculum; komunikacija; interkulturalni odgoj i obrazovanje
(culture; multiculturalism; interculturalism; the national school curriculum; communication; intercultural education)

Sažetak
Rad raspravlja o pojmovnom određenju multikulturalizma, interkulturalizma, interkulturalnog odgoja i obrazovanja, te o teorijskom konstituiranju interkulturalne pedagogije i polju praktičnog djelovanja. Praktična pedagoška primjena interkulturalizma ostvaruje se kroz odgoj i obrazovanje za građansko društvo, civilno društvo bez konflikta. To su odgoj i obrazovanje za solidarnost, pravdu i jednakost, odnosno humanije društvene odnose među ljudima, interkulturalno ponašanje. Interkulturalnim odgojem i obrazovanjem valja naučiti kako se ponašati, kakav stav zauzeti prema drugima, prema prirodi i prema sebi. Naučiti uočavati ono što je opće, sveopće ljudsko i ono što je različito i posebno. Ono što je tuđe učiniti nam prihvatljivim i ono što je naše učiniti prihvatljivim drugima. Naučiti kako komunicirati, kako razumjeti druge i kako biti pristupačnijim da drugi razumiju nas, tj. odgoj za pripadanje drugima i njih nama. Interkulturnalne ciljeve i zadatke moguće je ostvariti, ponajprije, svekolikim osmišljenim pedagoškim akcijama, a tek onda svima ostalim, tj. bilo bi potrebno da se nađu u svakom modernom, suvremenom nacionalnom curriculumu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Stjepan Jagić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jagić, Stjepan
Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 286-302 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jagić, S. (2002) Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa. U: Rosić, V. (ur.)Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse.
@article{article, author = {Jagi\'{c}, Stjepan}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {286-302}, keywords = {kultura, multikulturalizam, interkulturalizam, nacionalni \v{s}kolski curriculum, komunikacija, interkulturalni odgoj i obrazovanje}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Interkulturalizam kao pedagogijska teorija i praksa}, keyword = {kultura, multikulturalizam, interkulturalizam, nacionalni \v{s}kolski curriculum, komunikacija, interkulturalni odgoj i obrazovanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jagi\'{c}, Stjepan}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2002}, pages = {286-302}, keywords = {culture, multiculturalism, interculturalism, the national school curriculum, communication, intercultural education}, isbn = {953-6839-19-9}, title = {Interculturalism as a pedagogical theory and practice}, keyword = {culture, multiculturalism, interculturalism, the national school curriculum, communication, intercultural education}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Crikvenica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font