Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 615171

Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja


Jagić, Stjepan; Vrkić Dimić, Jasmina
Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja // Informatologia, 43 (2010), 3; 189-302 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 615171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja
(Self-evaluation of high school students' and teachers' computer knowledge and skills in the context of their communicational development)

Autori
Jagić, Stjepan ; Vrkić Dimić, Jasmina

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 43 (2010), 3; 189-302

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
samoprocjena; računalna znanja i vještine; kontekst razvoja; srednjoškolski učenici; srednjoškolski nastavnici
(self-evaluation; computer knowledge and skills; contexts of development; high school students and high school teachers)

Sažetak
Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jasmina Vrkić Dimić (autor)

Avatar Url Stjepan Jagić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Jagić, Stjepan; Vrkić Dimić, Jasmina
Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja // Informatologia, 43 (2010), 3; 189-302 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Jagić, S. & Vrkić Dimić, J. (2010) Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja. Informatologia, 43 (3), 189-302.
@article{article, author = {Jagi\'{c}, Stjepan and Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina}, year = {2010}, pages = {189-302}, keywords = {samoprocjena, ra\v{c}unalna znanja i vje\v{s}tine, kontekst razvoja, srednjo\v{s}kolski u\v{c}enici, srednjo\v{s}kolski nastavnici}, journal = {Informatologia}, volume = {43}, number = {3}, issn = {1330-0067}, title = {Samoprocjena ra\v{c}unalnih znanja i vje\v{s}tina srednjo\v{s}kolskih u\v{c}enika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja}, keyword = {samoprocjena, ra\v{c}unalna znanja i vje\v{s}tine, kontekst razvoja, srednjo\v{s}kolski u\v{c}enici, srednjo\v{s}kolski nastavnici} }
@article{article, author = {Jagi\'{c}, Stjepan and Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina}, year = {2010}, pages = {189-302}, keywords = {self-evaluation, computer knowledge and skills, contexts of development, high school students and high school teachers}, journal = {Informatologia}, volume = {43}, number = {3}, issn = {1330-0067}, title = {Self-evaluation of high school students' and teachers' computer knowledge and skills in the context of their communicational development}, keyword = {self-evaluation, computer knowledge and skills, contexts of development, high school students and high school teachers} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font