Pregled bibliografske jedinice broj: 615171
Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja
Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja // Informatologia, 43 (2010), 3; 189-302 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 615171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena računalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika u kontekstu njihovog komunikacijskog razvoja
(Self-evaluation of high school students' and teachers' computer knowledge and skills in the context of their communicational development)
Autori
Jagić, Stjepan ; Vrkić Dimić, Jasmina
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 43
(2010), 3;
189-302
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
samoprocjena; računalna znanja i vještine; kontekst razvoja; srednjoškolski učenici; srednjoškolski nastavnici
(self-evaluation; computer knowledge and skills; contexts of development; high school students and high school teachers)
Sažetak
Cilj ovoga empirijskog istraživanja bio je ispitati percepciju računalnalnih znanja i vještina srednjoškolskih učenika i nastavnika te kontekste njihova razvijanja. Istraživanje je provedeno tijekom travnja 2007. godine u srednjim školama grada Zadra, Paga i Biograda na moru. Ispitan je 601 učenik i 129 nastavnika. Uporabljen je postupak procjenjivanja razvijenosti vlastitih računalnih znanja i vještina jer su recentna empirijska istraživanja potvrdila njegovu visoku objektivnost. Najznačajniji konteksti i/ili načini razvijanja računalnih znanja i vještina ispitivani su tako što su ispitanici odabirali jedan od ponuđenih konteksta/načina za kojeg osobno smatraju da je za njih najznačajniji. Analizom rezultata utvrđeno je da se učenici i nastavnici međusobno razlikuju s obzirom na procijenjene razine računalnih znanja i vještina. Izdvajaju i različite kontekste kao najznačajnije za razvoj njihovih znanja i vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus