Pregled bibliografske jedinice broj: 61505
Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi
Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi, 1998., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 61505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije usvajanja engleskog kao stranog jezika u djece rane dobi
(The strategies of the early acquisition of English as a foreign language)
Autori
Kovačević, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.12
Godina
1998
Stranica
149
Mentor
Vilke, Mirjana
Ključne riječi
SLA; rano učenje stranog jezika; strategije komunikacije; strategije usvajanja
(SLA; early foreign language learning; communication strategies; acquisition strategies)
Sažetak
U radu se daje vrlo iscrpan pregled povijesnih ishodišta teorije usvajanja stranih jezika te istraživanja i spoznaja o strategijama učenja jezika. Opisuje se istraživanje strategije koje su učenici III. razr. o.š. koristili pri dva tipa jezičnih zadataka: odgovaranja na pitanja razumijevanja pročitanog teksta te pričanja priče. Rezultatima istraživanja posebno je: definirana priroda nesvjesnih strategija upotrebe jezika kod djece, s uvidom u njihovu temeljnu bipolarnu prirodu (komunikacija i usvajanje); pokazana interakcija i uvjetovanost sposobnosti kod uspješne djece; uočena važnost sinergije i simultanosti različitih strategija; uočen jak utjecaj materinskog jezika, što potvrđuje osobitost usvajanja stranog jezika nasuprot drugom jeziku; uočena dominantnost temeljnih jezičnih formi, opća redukcija formi; definirana priroda jezične fluentnosti uspješne djece; definiran model uspješnog usvajanja i komunikacije kod djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA