Pregled bibliografske jedinice broj: 615021
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010)
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010). Split: Odsjek za Dizajn vizualnih komunikacija (DVK) Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu, 2012 (Udžbenik)
CROSBI ID: 615021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajniranje novih medija, Dizajn i novi mediji – hrvatski kontekst (1995-2010)
(Designing New Media, Design and New Media - Croatian Context (1995-2010))
Autori
Mitrović, Ivica
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, strucna
Izdavač
Odsjek za Dizajn vizualnih komunikacija (DVK) Umjetničke akademije Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2012
Stranica
140
ISBN
978-953-6617-34-0
Ključne riječi
dizajn; novi mediji; dizajniranje novih medija; web
(design; new media; new media design; web)
Sažetak
Knjiga predstavlja istraživanje koje se proteklih nekoliko godina bavi novim medijima u kontekstu hrvatske dizajnerske scene. Intencija istraživanja bila jasnije profilirati hrvatsku dizajnersku praksu u kontekstu novomedijskog prostora. Primarni fokus istraživanja nije bilo kronološko i sveobuhvatno bilježenje povijesti dizajnerskog rada, već sagledavanje ove specifične dizajnerske prakse, od njezina početka sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća do kraja 2010. godine, na primjerima reprezentativnih odabranih projekata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Znanost o umjetnosti