Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 61476

Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj


Visinko, Karol
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj // Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije / Štrukelj, Inka (ur.).
Ljubljana: Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije, 2000. str. 105-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 61476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj
(Elementary school reading and intercultural education)

Autori
Visinko, Karol

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije / Štrukelj, Inka - Ljubljana : Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije, 2000, 105-113

Skup
Mednarodni znansveni skup Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 14.09.2000. - 16.09.2000

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
književna lektira; interkulturalni odgoj; interpretacija
(literature classes; intercultural education; interpretations)

Sažetak
Čitanjem i interpretiranjem lektire bavi se nastava književnosti. U vezi je s tim određivanje smisla lektire: razvijanje literarnih sposobnosti, kulture čitanja i književnog ukusa učenika. Međutim, lektira može biti izvrstan put stjecanja literarnog iskustva i znanja o drugim narodima, njihovom životu u prošlosti i sadašnjosti, njihovim običajima i kulturi, i to npr. u povezanosti s prirodnim te povijesnim i zemljopisnim obilježjima određene zemlje. S navedenoga gledišta autorica u radu promatra lektirne nastove iz svjetske književnosti za djecu i mladež na koju u upućeni učenici hrvatske osnovne škole. Odabranim primjerima interpratacija rad pridonosi ostvarivanju interkulturalnoga odogja u nastavi književnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009018

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Karol Visinko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Visinko, Karol
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj // Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije / Štrukelj, Inka (ur.).
Ljubljana: Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije, 2000. str. 105-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Visinko, K. (2000) Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj. U: Štrukelj, I. (ur.)Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije.
@article{article, author = {Visinko, Karol}, editor = {\v{S}trukelj, I.}, year = {2000}, pages = {105-113}, keywords = {knji\v{z}evna lektira, interkulturalni odgoj, interpretacija}, title = {Osnovno\v{s}kolska knji\v{z}evna lektira i interkulturni odgoj}, keyword = {knji\v{z}evna lektira, interkulturalni odgoj, interpretacija}, publisher = {Dru\v{s}tvo za uporabno jezikoslovje Slovenije}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Visinko, Karol}, editor = {\v{S}trukelj, I.}, year = {2000}, pages = {105-113}, keywords = {literature classes, intercultural education, interpretations}, title = {Elementary school reading and intercultural education}, keyword = {literature classes, intercultural education, interpretations}, publisher = {Dru\v{s}tvo za uporabno jezikoslovje Slovenije}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font