Pregled bibliografske jedinice broj: 61476
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj // Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije / Štrukelj, Inka (ur.).
Ljubljana: Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije, 2000. str. 105-113 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 61476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovnoškolska književna lektira i interkulturni odgoj
(Elementary school reading and intercultural education)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije
/ Štrukelj, Inka - Ljubljana : Društvo za uporabno jezikoslovje Slovenije, 2000, 105-113
Skup
Mednarodni znansveni skup Kultura, identiteta in jezik v procesih evropske integracije
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 14.09.2000. - 16.09.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
književna lektira; interkulturalni odgoj; interpretacija
(literature classes; intercultural education; interpretations)
Sažetak
Čitanjem i interpretiranjem lektire bavi se nastava književnosti. U vezi je s tim određivanje smisla lektire: razvijanje literarnih sposobnosti, kulture čitanja i književnog ukusa učenika. Međutim, lektira može biti izvrstan put stjecanja literarnog iskustva i znanja o drugim narodima, njihovom životu u prošlosti i sadašnjosti, njihovim običajima i kulturi, i to npr. u povezanosti s prirodnim te povijesnim i zemljopisnim obilježjima određene zemlje. S navedenoga gledišta autorica u radu promatra lektirne nastove iz svjetske književnosti za djecu i mladež na koju u upućeni učenici hrvatske osnovne škole. Odabranim primjerima interpratacija rad pridonosi ostvarivanju interkulturalnoga odogja u nastavi književnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA