Pregled bibliografske jedinice broj: 61468
Svijet priča u iskustvu djece, njihovih roditelja, odgajatelja i učitelja
Svijet priča u iskustvu djece, njihovih roditelja, odgajatelja i učitelja // Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin i Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 299-303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 61468 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Svijet priča u iskustvu djece, njihovih roditelja, odgajatelja i učitelja
(The World of Stories in the Experience of Children, their Parente and Kindergarten and Primary School Teachers)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja
/ Kramar, Martin i Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000, 299-303
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odgajatelj; učitelj; učenik; roditelji; dječja priča
(teacher; educator; pupil; parents; children story)
Sažetak
U radu se prikazuju segmenti ovećeg istraživanja odnosa odgajatelja, učitelja, učenika i roditelja prema dječjoj priči. Rezultati upućuju na odrednice kvalitete iskustva ispitanika o priči u kontekstu osnovne škole. Ističe se osobnost učitelja i njegove metodičke sposobnosti, važnost se pridaje i izboru priča te osobnosti učenika. Rad otvara i pitanje sudjelovanja roditelja u procesu odgoja i naobrazbe te pitanje kvalitetnijeg usavršavanja odgajatelja i učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA