Pregled bibliografske jedinice broj: 61464
Primjena slikovnice u odgojnoj i nastavnoj praksi
Primjena slikovnice u odgojnoj i nastavnoj praksi // Kakva je knjiga slikovnica / Ranka Javor (ur.).
Zagreb: Knjižnice Grada Zagreba, Hrvatski centar za dječju knjigu, 2000. str. 70-78 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 61464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena slikovnice u odgojnoj i nastavnoj praksi
(Using picture books in primary school teaching)
Autori
Visinko, Karol
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kakva je knjiga slikovnica
/ Ranka Javor - Zagreb : Knjižnice Grada Zagreba, Hrvatski centar za dječju knjigu, 2000, 70-78
Skup
Stručno-znanstveno savjetovanje o hrvatskoj dječjoj knjizi
Mjesto i datum
Hrvatska, 26.04.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
dječja priča; slika i tekst; slikovnica; proces edukacije
(childrens story; picture and writing; picture books; education process)
Sažetak
Na temelju podataka kvalitativnog istraživanja iskustava i promišljanja učitelja razredne nastave te studenata Filozofskog fakulteta i Visoke učiteljske škole u Rijeci, utvrđuju se kriteriji i načini uporabe slikovnice u odgojnoj i nastavnoj praksi. Prikazuju se konkretna sjećanja i iskustva ispitanih učitelja i studenata. Promatra se odnos slike i teksta, osobito dječje priče.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA