Pregled bibliografske jedinice broj: 61456
Osjetljivost učitelja za književnoumjetničku riječ
Osjetljivost učitelja za književnoumjetničku riječ // ZRNO : časopis za obitelj, vrtić i školu, XII-XIII (2000), 39-40; 12-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 61456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osjetljivost učitelja za književnoumjetničku riječ
(Teacher`s sensibility for literary word)
Autori
Visinko, Karol
Izvornik
ZRNO : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XII-XIII
(2000), 39-40;
12-13
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učitelj; učenik; književnoumjetnička riječ; književni odgoj i naobrazba
(teacher; pupil; literary word; literary education)
Sažetak
Učitelj koji se pojavljuje u ulozi posrednika između učenika recipijenta i književnog djela prethodno sam mora iskusiti literarnu komunikaciju s odabranim djelom, ontički odnos umjetničkim bićem. U odnosu književnog djela, učitelja i učenika neće se ostvariti radost estetskog čina ako učitelju nedostaje osjetljivosti za književnoumjetničku riječ.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- AGRINDEX Humanities Index