Pregled bibliografske jedinice broj: 614349
Prediktivne vrijednosti antropološkog statusa studenata kod izvođenja tehničkih elemenata iz karatea
Prediktivne vrijednosti antropološkog statusa studenata kod izvođenja tehničkih elemenata iz karatea // Zbornik radova 20. ljetne škola kineziologa Republike Hrvatske / Findak, V (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011. str. 171-176 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 614349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prediktivne vrijednosti antropološkog statusa studenata kod izvođenja tehničkih elemenata iz karatea
(Predictive value of anthropological status of students in performing the required technical elements of karate)
Autori
Cebić, Hrvoje ; Habuš, Vedran ; Vidranski, Tihomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 20. ljetne škola kineziologa Republike Hrvatske
/ Findak, V - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011, 171-176
Skup
Zborniku radova 20. ljetne škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 21.06.2011. - 25.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
antropološki status; studenat; tehnički elemenati; karate
(anthropological status; students; technical elements; karate)
Sažetak
Regresijskom analizom utvrđena je statistički značajna povezanost kriterijske varijable ocjena na praktičnom djelu ispita iz karatea i antropometrijskih varijabli. Također iz dobivenih rezultata može se zaključiti da varijable za procjenu fleksibilnosti nisu pragmatički valjane za procjenu ocjene za kvalitetu izvedenih tehnika. Sistematske i nesistematske pogreške zasigurno utječu na procjenjivanje nečijeg tehničkog znanja. Ocjena u velikoj mjeri ovisi o subjektivnoj procjeni ocjenjivača ili mjernom instrumentu kojim se ocjenjuje. Dosadašnja istraživanja kojima je cilj bio utvrđivanje objektivnosti, pouzdanosti, valjanosti i osjetljivosti nastavnika kao mjernog instrumenta dokazuju da su nastavnici slabi mjerni instrumenti. Netočnom procjenjivanju znanja znatno doprinose i sljedeći faktori vezani uz ocjenjivača (strog, blag, umjeren), „halo-efekt“ (afektivan stav ocjenjivača prema ispitaniku), prilagođavanje promjenjivost kriterija, pasivan i aktivan odnos prema ispitaniku u tjeku ocjenjivanja, itd.znanstveni radovi izvan teme 176 Da bi se izbjegle sumnje i sa sigurnošću potvrdile gore navedene tvrdnje o nepouzdanosti ocjenjivača, trebalo bi provesti istraživanje s većim brojem ispitanika, odnosno kontrolnom skupinom vrhunskih karataša te s većim brojem karate eksperata koji bi ocjenjivali izvedbu karate tehnike.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tihomir Vidranski
(autor)