Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 614280

ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA


Domagoj Hruška; Dinko Primorac
ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 5 (2012), 111-126 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 614280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA
(PUBLIC RELATION AS A PART OF STRATEGIC PLANNING IN THE CROATIAN COMPANIES)

Autori
Domagoj Hruška ; Dinko Primorac

Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 5 (2012); 111-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
odnos s javnošću ; strateško planiranje ; upravljanje ; strateška komunikacija
(public relations ; strategic planning ; management ; strategic communications)

Sažetak
Proces strateškog planiranja jedan je od najzahtjevnijih, ali i najmanje vidljivih segmenata odnosa s javnošću. Većina tvrtki u Republici Hrvatskoj redovito se koristi odnosima s javnošću u svojem poslovanju, ali u njihovoj komunikaciji s javnošću pretežito nedostaje strateška komponenta. Vođeni pretpostavkom kako strateški postavljeni odnosi s javnošću imaju značajni utjecaj na uspješno poslovanje organizacija, a posebno tvrtki, ovaj će rad pružiti uvid u proces strateškog planiranja odnosa s javnošću te istodobno istražiti i analizirati u kojoj se mjeri hrvatske tvrtke koriste njime u svojem svakodnevnom poslovanju i djelovanju u zahtjevnom domaćem i međunarodnom tržišnom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Domagoj Hruška (autor)

Avatar Url Dinko Primorac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Domagoj Hruška; Dinko Primorac
ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 5 (2012), 111-126 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Domagoj Hruška & Dinko Primorac (2012) ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA. Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 5, 111-126.
@article{article, year = {2012}, pages = {111-126}, keywords = {odnos s javno\v{s}\'{c}u, strate\v{s}ko planiranje, upravljanje, strate\v{s}ka komunikacija}, journal = {Zbornik Visoke poslovne \v{s}kole Libertas}, volume = {5}, issn = {1846-9728}, title = {ODNOS S JAVNO\v{S}\'{C}U KAO DIO STRATE\v{S}KOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA}, keyword = {odnos s javno\v{s}\'{c}u, strate\v{s}ko planiranje, upravljanje, strate\v{s}ka komunikacija} }
@article{article, year = {2012}, pages = {111-126}, keywords = {public relations, strategic planning, management, strategic communications}, journal = {Zbornik Visoke poslovne \v{s}kole Libertas}, volume = {5}, issn = {1846-9728}, title = {PUBLIC RELATION AS A PART OF STRATEGIC PLANNING IN THE CROATIAN COMPANIES}, keyword = {public relations, strategic planning, management, strategic communications} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font