Pregled bibliografske jedinice broj: 614280
ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA
ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U HRVATSKIM TVRTKAMA // Zbornik Visoke poslovne škole Libertas, 5 (2012), 111-126 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 614280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODNOS S JAVNOŠĆU KAO DIO STRATEŠKOG PLANIRANJA U
HRVATSKIM TVRTKAMA
(PUBLIC RELATION AS A PART OF STRATEGIC PLANNING IN
THE CROATIAN COMPANIES)
Autori
Domagoj Hruška ; Dinko Primorac
Izvornik
Zbornik Visoke poslovne škole Libertas (1846-9728) 5
(2012);
111-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
odnos s javnošću ; strateško planiranje ; upravljanje ; strateška komunikacija
(public relations ; strategic planning ; management ; strategic communications)
Sažetak
Proces strateškog planiranja jedan je od najzahtjevnijih, ali i najmanje vidljivih segmenata odnosa s javnošću. Većina tvrtki u Republici Hrvatskoj redovito se koristi odnosima s javnošću u svojem poslovanju, ali u njihovoj komunikaciji s javnošću pretežito nedostaje strateška komponenta. Vođeni pretpostavkom kako strateški postavljeni odnosi s javnošću imaju značajni utjecaj na uspješno poslovanje organizacija, a posebno tvrtki, ovaj će rad pružiti uvid u proces strateškog planiranja odnosa s javnošću te istodobno istražiti i analizirati u kojoj se mjeri hrvatske tvrtke koriste njime u svojem svakodnevnom poslovanju i djelovanju u zahtjevnom domaćem i međunarodnom tržišnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Libertas