Pregled bibliografske jedinice broj: 614277
Izvozne (ne)mogućnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća
Izvozne (ne)mogućnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća // Sarajevo business and economics review, 30 (2010), 126-145 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 614277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvozne (ne)mogućnosti hrvatskih malih i srednjih poduzeća
(Export opportunities and impossibilities of Croataian small and medium sized enterprises)
Autori
Marica Škrtić ; Dinko Primorac
Izvornik
Sarajevo business and economics review (1986-5473) 30
(2010);
126-145
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
malo gospodarstvo ; izvozne šanse ; konkurentska prednost ; ekonomska efikasnost
(SMEs ; export opportunities ; competitive advantage ; economic efficiency)
Sažetak
Strategija individualnog pristupa suvremenom potrošaču u cijelosti osporava osnovni argument potencijalnih hrvatskih izvoznika kako je gotovo nemoguće probiti se do kupaca na stranom tržištu zbog nedovoljnih količina, jake konkurencije, nepostojanja infrastrukturne potpore itd. Najvažniji preduvjeti uspješnog plasmana proizvoda i usluge na strano tržište uključuju inovativan i konkurentan proizvod, tj. proizvod sa svim odrednicama globalne konkurentnosti. Nažalost, hrvatski proizvodi često su preskupi zbog nezadovoljavajućih stopa produktivnosti i ekonomičnosti poslovanja. Stoga za uspješniji prodor na strano tržište, sva hrvatska poduzeća, a posebno mala i srednja, jer je njihovo zaostajanje najveće, prije svega moraju povećati ekonomsku efikasnost, poslovnu kulturu, prezentacijske vještine i fleksibilnost poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Sveučilište Libertas
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO Publishing