Pregled bibliografske jedinice broj: 614238
Mozak i učenje
Mozak i učenje // 10. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 614238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mozak i učenje
(Brain and learning)
Autori
Sušac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
10. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2011. - 29.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
edukacijska neuroznanost; proporcionalno razmišljanje; učinci učenja
(educational neuroscience; proportional reasoning; learning effects)
Sažetak
Razvoj metoda za oslikavanje mozga u posljednja dva desetljeća potaknuo je nastanak novog područja edukacijske neuroznanosti. To interdisciplinarno područje se bavi istraživanjima mozga vezanim uz procese učenja i poučavanja. Prikazat će se jedno istraživanje gdje su ispitanici rješavali zadatke s polugom. Rezultati pokazuju da učenje i vježbanje zakona poluge dovodi do promjene u aktivnosti mozga koja se može mjeriti. Razmotrit će se i niz popularnih mitova vezanih uz mozak i učenje (npr. da koristimo samo manji dio mozga) i ukazati na današnje smjernice u neuroedukacijskim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Temeljne medicinske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1081870-1252 - Kognitivna neurodinamika (Supek, Selma, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Sušac
(autor)