Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 614235

Edukacijska neuroznanost


Sušac, Ana
Edukacijska neuroznanost // Interaktivna nastava fizike : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 85-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 614235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Edukacijska neuroznanost
(Educational neuroscience)

Autori
Sušac, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Interaktivna nastava fizike : zbornik radova / Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 85-88

ISBN
978-953-7178-13-0

Skup
9. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
funkcionalno oslikavanje mozga; procesiranje brojeva; Force Concept Inventory; razvojni poremećaji
(functional brain imaging; number processing; Force Concept Inventory; developmental disorders)

Sažetak
Edukacijska neuroznanost je novo interdisciplinarno područje istraživanja gdje se tradicionalne metode edukacijskih istraživanja kombiniraju sa suvremenim tehnikama koje se koriste u neuroznanosti. Razvoj metoda za funkcionalno oslikavanje mozga u posljednja dva desetljeća omogućio je neinvazivno istraživanje viših kognitivnih funkcija kao što su jezik, čitanje, razmišljanje, logičko zaključivanje i slično. Postavlja se pitanje kako se te nove spoznaje mogu primijeniti u nastavi. Razvojna istraživanja ukazuju koji su periodi u razvoju djece i adolescenata osjetljivi za razvitak pojedinih sposobnosti. Te spoznaje mogu biti korisne u razvoju kurikuluma i novih metoda poučavanja. Neuroznanost se bavi i proučavanjem nekih razvojnih poremećaja s kojima se nastavnici svakodnevno susreću kod svojih učenika, kao što su disleksija, diskalkulija, deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj. Bolje razumijevanje tih poremećaja može pomoći u razvoju novih pristupa u poučavanju učenika s posebnim potrebama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Temeljne medicinske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-1081870-1252 - Kognitivna neurodinamika (Supek, Selma, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Sušac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sušac, Ana
Edukacijska neuroznanost // Interaktivna nastava fizike : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 85-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sušac, A. (2009) Edukacijska neuroznanost. U: Pećina, P. (ur.)Interaktivna nastava fizike : zbornik radova.
@article{article, author = {Su\v{s}ac, Ana}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {85-88}, keywords = {funkcionalno oslikavanje mozga, procesiranje brojeva, Force Concept Inventory, razvojni poreme\'{c}aji}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Edukacijska neuroznanost}, keyword = {funkcionalno oslikavanje mozga, procesiranje brojeva, Force Concept Inventory, razvojni poreme\'{c}aji}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Su\v{s}ac, Ana}, editor = {Pe\'{c}ina, P.}, year = {2009}, pages = {85-88}, keywords = {functional brain imaging, number processing, Force Concept Inventory, developmental disorders}, isbn = {978-953-7178-13-0}, title = {Educational neuroscience}, keyword = {functional brain imaging, number processing, Force Concept Inventory, developmental disorders}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font