Pregled bibliografske jedinice broj: 614235
Edukacijska neuroznanost
Edukacijska neuroznanost // Interaktivna nastava fizike : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 85-88 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 614235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijska neuroznanost
(Educational neuroscience)
Autori
Sušac, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Interaktivna nastava fizike : zbornik radova
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2009, 85-88
ISBN
978-953-7178-13-0
Skup
9. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 16.04.2009. - 18.04.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
funkcionalno oslikavanje mozga; procesiranje brojeva; Force Concept Inventory; razvojni poremećaji
(functional brain imaging; number processing; Force Concept Inventory; developmental disorders)
Sažetak
Edukacijska neuroznanost je novo interdisciplinarno područje istraživanja gdje se tradicionalne metode edukacijskih istraživanja kombiniraju sa suvremenim tehnikama koje se koriste u neuroznanosti. Razvoj metoda za funkcionalno oslikavanje mozga u posljednja dva desetljeća omogućio je neinvazivno istraživanje viših kognitivnih funkcija kao što su jezik, čitanje, razmišljanje, logičko zaključivanje i slično. Postavlja se pitanje kako se te nove spoznaje mogu primijeniti u nastavi. Razvojna istraživanja ukazuju koji su periodi u razvoju djece i adolescenata osjetljivi za razvitak pojedinih sposobnosti. Te spoznaje mogu biti korisne u razvoju kurikuluma i novih metoda poučavanja. Neuroznanost se bavi i proučavanjem nekih razvojnih poremećaja s kojima se nastavnici svakodnevno susreću kod svojih učenika, kao što su disleksija, diskalkulija, deficit pažnje/hiperaktivni poremećaj. Bolje razumijevanje tih poremećaja može pomoći u razvoju novih pristupa u poučavanju učenika s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Temeljne medicinske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-1081870-1252 - Kognitivna neurodinamika (Supek, Selma, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ana Sušac
(autor)