Pregled bibliografske jedinice broj: 613785
Individualizacija obuke plivanja - temelj intenzifikacije procesa učenja plivanja
Individualizacija obuke plivanja - temelj intenzifikacije procesa učenja plivanja // Sport za sve : zbornik radova / Relac, Mirko (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez sportske rekreacije, 2008. str. 26-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 613785 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualizacija obuke plivanja - temelj intenzifikacije procesa učenja plivanja
(Individualzation of Swimming Lesson - the Fundation of Process Intensification in Teaching Swimming)
Autori
Babin, Josip ; Babin, Bojan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Sport za sve : zbornik radova
/ Relac, Mirko - Zagreb : Hrvatski savez sportske rekreacije, 2008, 26-27
Skup
10. hrvatsko savjetovanje o obuci neplivača
Mjesto i datum
Koprivnica, Hrvatska, 06.11.2008. - 08.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
individualizacija ; intenzifikacija ; obuka plivanja
(individualization ; intensification ; swimming lesson)
Sažetak
Na efikasnost obuke plivanja može se utjecati na različite načine. Sasvim sigurno da primjerena organizacija i pohađanje procesa učenja plivanja predstavlja jedan od važnih i aktivnih čimbenika intenzifikacije procesa učenja plivanja, a to je iz razloga što se brojne i vrlo složene zadaće tijekom obuke plivanja mogu uspješno realizirati samo ako je proces učenja plivanja dobro organiziran. Dobro, pak, realizirati obuku plivanja mogu samo i isključivo stručno osposobljene osobe. Razlog tome je, uz ostalo, što je stručnjak potpuno autonoman kako u izboru mjesta rada, sadržaja, metodičkih organizacijskih oblika rada, metoda rada, metodičkih postupaka kao i svih drugih postupaka koji prate obuku plivanja. Svaki drugi pristup ovoj izuzetno zahtjevnoj i odgovornoj društvenoj zadaći ne samo da ne predstavlja garanciju za uspješno provođenje obuke ne-plivača, nego može biti i opasan! No, pitanja vezana uz individualizaciju obuke plivanja nisu jedina koja upućuju na moguće pravce intenzifikacije procesa učenja plivanja. Naprotiv, treba ih prihvatiti kao jedan od mogućih doprinosa unapređivanju obuke plivanja. Zato smo slobodni predložiti, u cilju učinkovitije artikulacije zaključaka, sljedeće: 1. primjereno inicijalno provjeravanje u obuci ne-plivača predstavlja osnovu ne samo za eksplicitno definiranje cilja, nego i za provođenje individualiziranog oblika rada u procesu učenja plivanja ; 2. pravodobno tranzitivno praćenje i provjeravanje tijekom obuke plivanja predstavlja osnovu ne samo za svrstavanje ne-plivača u homogenizirane skupine, nego i za učinkovito reagiranje na njihovo napredovanje tijekom procesa učenja plivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Split