Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613751

Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture


Božinović Mađor, Stipe; Babin, Josip; Vlahović, Lidija
Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 277-281 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 613751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture
(Elements and Evaluation Criteria - a Precondition of Quality in Teaching physical education)

Autori
Božinović Mađor, Stipe ; Babin, Josip ; Vlahović, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 277-281

ISBN
953-95082-1-5

Skup
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kriteriji ocjenjivanja; kvaliteta rada; tjelesna i zdravstvena kultura
(evaluation criteria; work quality; physical education)

Sažetak
Na uzorku od 377 ispitanika, učitelja i nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture na području Republike Hrvatske, uporabom anketnog upitnika ispitana je učestalost korištenja elemenata i kriterija ocjenjivanja motoričkih znanja, motoričkih postignuća, motoričkih i funkcionalnih sposobnosti te odgojnih učinaka rada. Analizom rezultata utvrđena je zadovoljavajuća učestalost korištenja svih navedenih kriterija. Također, istraživanje je pokazalo nedovoljan stupanja poznavanja ostalih ostalih subjekata odgojno- obrazovnog procesa s elementima i kriterijima ocjenjivanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. Moguće je zaključiti, da bi jasni i transparentni elementi i kriteriji ocjenjivanja učenicima, razrednicima i roditeljima, u velikoj mjeri razjasnili postupke vrednovanja učenikova rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture te omogućili stvaranje preduvjeta za samo- praćenje, samokontrolu i samo-vrednovanje kao kao imperativ odgojno-obrazovnog rada. Očito, ako se ocjenjivanje provodi tako da objektivno kvalificira uspjeh svakog učenika, onda ocjenjivanje može ispuniti svoju funkciju, a to uz ostalo znači da može postati i biti jak motivacijski faktor i snažno sredstvo stimulacije i to iz razloga što takvo ocjenjivanje i ocjena omogućava ne samo nastavniku nego i učenicima da objektivno ili objektivnije sude o svom radu, rezultatima svoga rada i napretka, što svim sudionicima nastavnog procesa istodobno omogućava da lakše proniknu u uzroke eventualnih nedostataka, prema potrebama iz okoline, a sve to radi postizanja što boljeg uspjeha u daljnjem radu (Findak, 1989.). Znači, kvalitetno izrađeni i metodički oblikovani elementi i kriteriji ocjenjivanja znatno bi unaprijedili kvalitetu rada, uklonili brojne dvojbe te olakšali rad učiteljima i nastavnicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu,
Kineziološki fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Lidija Vlahović (autor)

Avatar Url Josip Babin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Božinović Mađor, Stipe; Babin, Josip; Vlahović, Lidija
Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir ; Delija, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 277-281 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Božinović Mađor, S., Babin, J. & Vlahović, L. (2006) Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture. U: Findak, V. & Delija, K. (ur.)Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije.
@article{article, author = {Bo\v{z}inovi\'{c} Ma\djor, Stipe and Babin, Josip and Vlahovi\'{c}, Lidija}, year = {2006}, pages = {277-281}, keywords = {kriteriji ocjenjivanja, kvaliteta rada, tjelesna i zdravstvena kultura}, isbn = {953-95082-1-5}, title = {Elementi i kriteriji ocjenjivanja - preduvjet kavalitete rada u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture}, keyword = {kriteriji ocjenjivanja, kvaliteta rada, tjelesna i zdravstvena kultura}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bo\v{z}inovi\'{c} Ma\djor, Stipe and Babin, Josip and Vlahovi\'{c}, Lidija}, year = {2006}, pages = {277-281}, keywords = {evaluation criteria, work quality, physical education}, isbn = {953-95082-1-5}, title = {Elements and Evaluation Criteria - a Precondition of Quality in Teaching physical education}, keyword = {evaluation criteria, work quality, physical education}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font