Pregled bibliografske jedinice broj: 613648
Pouzdanost nekih motoričkih testova kod polaznika prvog razreda osnovne škole
Pouzdanost nekih motoričkih testova kod polaznika prvog razreda osnovne škole // Motorička znanja u funkciji razvoja čovjeka / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Saveza pedagoga fizičke kulture Hrvatske, 1993. str. 58-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 613648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pouzdanost nekih motoričkih testova kod polaznika prvog razreda osnovne škole
(Reliability of Some Motor Tests for First Grade Students of Elementary School)
Autori
Babin, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Motorička znanja u funkciji razvoja čovjeka
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Saveza pedagoga fizičke kulture Hrvatske, 1993, 58-60
Skup
2. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 26.06.1993. - 29.06.1993
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pouzdanost; motorički testovi; učenici prvog razreda; osnovna škola
(reliability; motor tests; first grade students; elementary school)
Sažetak
Istraživanje je provedeno na 324 učenika i 309 učenica, polaznika prvog razreda splitskih osnovnih škola sa ciljem analize pouzdanosti 12 motoričkih testova i to: koraci u stranu, poligon natraške, stajanje na klupici za ravnotežu poprečno na dvije noge s otvorenim očima, pretklon raskoračno, taping rukom, taping nogom, skok udalj s mjesta, bacanje loptice u daljinu, trčanje 20 metara s visokim startom, dizanje trupa iz ležanja, izdržaj u visu zgibom i trčanje 3 minute. Analizom vrijednosti prosječnih korelacija između pojedinih čestica mjerenja svi motorički testovi, osim testa stajanje na klupici za ravnotežu poprečno na dvije noge s otvorenim očima, koji je procjenjivao ravnotežu, imaju zadovoljavajuće vrijednosti prosječnih korelacija (.85-.98). Koeficijenti reprezentativnosti, čije su veličine u prvom redu uvjetovane brojem mjerenja i kovarijancama pogreške mjerenja, kod svih su motoričkih testova iznad granice prihvaćanja od .60, koju je predložio Kaiser. Vrijednosti Spearman-Brownovog koeficijenta pouzdanosti i Cronbachovog indeksa generalizabilnosti pokazuju dosta visoku pouzdanost kod većine motoričkih testova. Nešto niže koeficijente pokazuje jedino test za procjenu ravnoteže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA