Pregled bibliografske jedinice broj: 613644
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek, 2012. str. 159-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 613644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje
(Collaboration betwen manufacturers and retail stores throught trade marketing and sales promotion activities)
Autori
Nedovic Čabarkapa, Mirjana ; Ivanković, Darija ; Šibalić, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
/ Segetlija, Zdenko et al. - Osijek, 2012, 159-170
Skup
12. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
proizvodni i trgovinski gospodarski subjekti ; unapređenje prodaje ; trgovinski marketing ; kontroling
(manufacturer and retail store ; sales promotion activities ; trade marketing)
Sažetak
Ovaj članak bavi se suradnjom proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje. Razmatra se preporučena maaloprodajna cijena proizvoda od strane proizvođača, zatim pozicija proizvoda na polici u trgovini, podrška u aktivnostima unapređenja prodaje, kao i aktivnosti u svezi trgovinskog marketinga koje proizvodno poduzeće može ponuditi trgovini kao svom poslovnom partneru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru