Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613644

Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje


Nedovic Čabarkapa, Mirjana; Ivanković, Darija; Šibalić, Vlasta
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek, 2012. str. 159-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 613644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje
(Collaboration betwen manufacturers and retail stores throught trade marketing and sales promotion activities)

Autori
Nedovic Čabarkapa, Mirjana ; Ivanković, Darija ; Šibalić, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. - Osijek, 2012, 159-170

Skup
12. međunarodni znanstveni skup Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
proizvodni i trgovinski gospodarski subjekti ; unapređenje prodaje ; trgovinski marketing ; kontroling
(manufacturer and retail store ; sales promotion activities ; trade marketing)

Sažetak
Ovaj članak bavi se suradnjom proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje. Razmatra se preporučena maaloprodajna cijena proizvoda od strane proizvođača, zatim pozicija proizvoda na polici u trgovini, podrška u aktivnostima unapređenja prodaje, kao i aktivnosti u svezi trgovinskog marketinga koje proizvodno poduzeće može ponuditi trgovini kao svom poslovnom partneru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru


Citiraj ovu publikaciju:

Nedovic Čabarkapa, Mirjana; Ivanković, Darija; Šibalić, Vlasta
Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek, 2012. str. 159-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nedovic Čabarkapa, M., Ivanković, D. & Šibalić, V. (2012) Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapređenja prodaje. U: Segetlija, Z. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Nedovic \v{C}abarkapa, Mirjana and Ivankovi\'{c}, Darija and \v{S}ibali\'{c}, Vlasta}, editor = {Segetlija, Z.}, year = {2012}, pages = {159-170}, keywords = {proizvodni i trgovinski gospodarski subjekti, unapre\djenje prodaje, trgovinski marketing, kontroling}, title = {Suradnja proizvodnih i trgovinskih gospodarskih subjekata kroz trgovinski marketing i aktivnosti unapre\djenja prodaje}, keyword = {proizvodni i trgovinski gospodarski subjekti, unapre\djenje prodaje, trgovinski marketing, kontroling}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nedovic \v{C}abarkapa, Mirjana and Ivankovi\'{c}, Darija and \v{S}ibali\'{c}, Vlasta}, editor = {Segetlija, Z.}, year = {2012}, pages = {159-170}, keywords = {manufacturer and retail store, sales promotion activities, trade marketing}, title = {Collaboration betwen manufacturers and retail stores throught trade marketing and sales promotion activities}, keyword = {manufacturer and retail store, sales promotion activities, trade marketing}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font