Pregled bibliografske jedinice broj: 613631
Strategijsko upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu
Strategijsko upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu // Zbornik I. znanstveno - stručnog skupa TURIZAM, VODNO GOSPODARSTVO I ZAŠTITA MORA / Blažević , N. ; Milačić, A. (ur.).
Opatija: Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja Republike Hrvatske, Državna uprava za vode, Hrvatske vode, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Hrvatska udruga hotelijera i restoratera, Društvo za zaštitu voda, 2002. str. 169-180 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 613631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategijsko upravljanje kvalitetom u hotelijerstvu
(Stategic Management in the Hotel Industry)
Autori
Biočina Lobaš, Iris ; Račić Mihovil
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik I. znanstveno - stručnog skupa TURIZAM, VODNO GOSPODARSTVO I ZAŠTITA MORA
/ Blažević , N. ; Milačić, A. - Opatija : Ministarstvo turizma Republike Hrvatske, Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja Republike Hrvatske, Državna uprava za vode, Hrvatske vode, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Hrvatska udruga hotelijera i restoratera, Društvo za zaštitu voda, 2002, 169-180
Skup
I. znanstveno - stručni skup TURIZAM, VODNO GOSPODARSTVO I ZAŠTITA MORA
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.03.2002. - 22.03.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta; SQM; vizija; strategija; ciljevi; hotelijerstvo; SPC
(quality; SQM; vision; strategy; goals; hotel industry; SPC)
Sažetak
U ovom radu riječ je o nužnosti primjene procesa strategijskog upravljanja (SQM-a) u hotelijerstvu, utemeljenog na identifikaciji strategisjkih postignuća i formuliranju dugoročnih ciljeva. Dinamični uvjeti u kojima djeluje suvremeno hotelijersvo nalaže nužnost primjene SQM. Ovoj problematici do danas se nije pridavala veća pozornost, stoga proces i mogućnosti primjene SQM u hotelijerstvu nisu dovoljno istraženi niti zastupljeni u postojećoj domaćoj literaturi. Vrlo važno mjesto u pristupu koncepta SQM-a u hotelijersvu zauzima područje primjene i ciljani tržišni segment. Za pridobivanje kupaca u konačnici je zaslužna kvaliteta usluge koja je proporcionalna očekivanjima kupaca, ili kojom se nadmašuju njihova očekivanja. Zadovoljenje kupčevih očekivanja kao najbolji oblik promocije trebalo bi predstavljati temeljnu odrednicu poslovanja budući se na taj način stvara povjerenje i pretpostavke koje jamče opstanak hotelskog poduzeća u budućnosti. Međutim, to iziskuje dodatnu osposobljenost u okviru interne okoline hotelskog poduzeća, na što se ukazuje u ovom radu. Pritom je poseban naglasak na kontinuiranom izvođenju postupka vizijskog vođenja top managementa kroz korake poput ugradnje strategije kvalitete u korisne poslovne planove, te njihove opercionalizacije u skladu sa internim i eksternim vrednovanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija