Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613393

Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva


Kušić, Siniša; Grubišić, Danijela
Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva // Mediji v izobraževanju (Media in education) / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Visokošolsko središče Novo mesto, 2004. str. 169-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 613393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva
(Influence of TV advertising on children – commercialization of childhood)

Autori
Kušić, Siniša ; Grubišić, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mediji v izobraževanju (Media in education) / Blažič, Marjan - Novo Mesto : Visokošolsko središče Novo mesto, 2004, 169-174

ISBN
961-90952-5-1

Skup
Mednarodni znanstveni simpozij Mediji v izobraževanju (International scientific symposium Media in education)

Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 07.10.2004. - 08.10.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
djeca; TV reklame; komercijalizacija djetinjstva; materijalizam
(children; TV advertising; commercialization of childhood; materialism)

Sažetak
Autori ovog rada iznose (teorijsku) analizu utjecaja TV reklama na djecu. Prikazane su glavne pretpostavke mogućnosti utjecaja TV reklama na dječju pažnju, dječju sposobnost razlikovanja TV programa od TV reklama, njihove sposobnosti razumijevanja svrhe reklamiranja, interpretaciju poruke i sadržaja reklame, te utjecaj reklamiranja na dječje vrijednosti, stavove, znanja i želje. Istraživanja pokazuju visoke mogućnosti manipulacije pomoću TV reklama i zbog toga autori smatraju da je važno medijsko opismenjivanje sa kojim treba početi od ranih godina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Siniša Kušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kušić, Siniša; Grubišić, Danijela
Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva // Mediji v izobraževanju (Media in education) / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Visokošolsko središče Novo mesto, 2004. str. 169-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kušić, S. & Grubišić, D. (2004) Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva. U: Blažič, M. (ur.)Mediji v izobraževanju (Media in education).
@article{article, author = {Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a and Grubi\v{s}i\'{c}, Danijela}, editor = {Bla\v{z}i\v{c}, M.}, year = {2004}, pages = {169-174}, keywords = {djeca, TV reklame, komercijalizacija djetinjstva, materijalizam}, isbn = {961-90952-5-1}, title = {Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva}, keyword = {djeca, TV reklame, komercijalizacija djetinjstva, materijalizam}, publisher = {Visoko\v{s}olsko sredi\v{s}\v{c}e Novo mesto}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }
@article{article, author = {Ku\v{s}i\'{c}, Sini\v{s}a and Grubi\v{s}i\'{c}, Danijela}, editor = {Bla\v{z}i\v{c}, M.}, year = {2004}, pages = {169-174}, keywords = {children, TV advertising, commercialization of childhood, materialism}, isbn = {961-90952-5-1}, title = {Influence of TV advertising on children – commercialization of childhood}, keyword = {children, TV advertising, commercialization of childhood, materialism}, publisher = {Visoko\v{s}olsko sredi\v{s}\v{c}e Novo mesto}, publisherplace = {Novo Mesto, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font