Pregled bibliografske jedinice broj: 613393
Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva
Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva // Mediji v izobraževanju (Media in education) / Blažič, Marjan (ur.).
Novo Mesto: Visokošolsko središče Novo mesto, 2004. str. 169-174 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 613393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj TV reklama na djecu – komercijalizacija djetinjstva
(Influence of TV advertising on children – commercialization of childhood)
Autori
Kušić, Siniša ; Grubišić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji v izobraževanju (Media in education)
/ Blažič, Marjan - Novo Mesto : Visokošolsko središče Novo mesto, 2004, 169-174
ISBN
961-90952-5-1
Skup
Mednarodni znanstveni simpozij Mediji v izobraževanju (International scientific symposium Media in education)
Mjesto i datum
Novo Mesto, Slovenija, 07.10.2004. - 08.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca; TV reklame; komercijalizacija djetinjstva; materijalizam
(children; TV advertising; commercialization of childhood; materialism)
Sažetak
Autori ovog rada iznose (teorijsku) analizu utjecaja TV reklama na djecu. Prikazane su glavne pretpostavke mogućnosti utjecaja TV reklama na dječju pažnju, dječju sposobnost razlikovanja TV programa od TV reklama, njihove sposobnosti razumijevanja svrhe reklamiranja, interpretaciju poruke i sadržaja reklame, te utjecaj reklamiranja na dječje vrijednosti, stavove, znanja i želje. Istraživanja pokazuju visoke mogućnosti manipulacije pomoću TV reklama i zbog toga autori smatraju da je važno medijsko opismenjivanje sa kojim treba početi od ranih godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija