Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613295

Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda


Dragović, Tomislav
Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Veleučilište VERN, Zagreb


CROSBI ID: 613295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda
(Growth strategies of company for chemical products distribution)

Autori
Dragović, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Veleučilište VERN

Mjesto
Zagreb

Datum
15.01

Godina
2013

Stranica
84

Mentor
Gregov, Zrinka

Ključne riječi
strategija rasta; malo poduzeće; distributer; kemijski proizvodi
(growth strategy; small business; distribution; chemical products)

Sažetak
Malo obiteljsko poduzeće Lilikem d.o.o. koje zastupa proizvođače aditiva i katalizatora za motorna ulja suočava se s padom profita i gubi konkurentsku prednost na hrvatskom tržištu. Cilj istraživanja je bio temeljem procjene vanjskih i unutarnjih čimbenika rasta preporučiti primjerenu strategiju. Uz pregled znanstvene i stručne literature iz ovog područja, u istraživanju su korištene različite metode i menadžerski alati. Vanjsko okruženje analizirano je pomoću PESTEL analize, a stanje industrije pomoću Porterovih pet konkurentskih sila. Rezultati su pokazali da za navedenu djelatnost postoje mogućnosti rasta na tržištu. Analiza dosadašnjeg poslovanja i potencijala rasta samog poduzeća obavljena je prema okviru rasta Allana Gibba. Rezultati MOF i RECoIL analize su pokazali da iako poduzeće posljednjih godina bilježi pad profita ipak ima dobar unutarnji potencijal rasta. . Isto tako SWOT analizom unutarnjih jakosti i slabosti te vanjskih prilika i prijetnji pokazalo se da unatoč prijetnjama okrupnjavanja u toj djelatnosti, postoji mogućnost opstanka i za mala zastupstva ukoliko budu stvarala novu ponudu. Ansoffovom matricom generirane su različite moguće strategije rasta s obzirom na razvoj novih proizvoda i usluga te izlazak na nova tržišta. Odabrane su tri strategije: proširenje zastupstva, uvođenje distribucije baznih i transformatorskih ulja i proizvodnja mješavine ulja za brzohodne motore. Na temelju svih dobivenih rezultata istraživanja zaključuje se da je najbolje kombinirati sve tri navedene strategije. Preporučuje se daljnja istraživanja i redovito praćenje promjena u vanjskom okruženju, tehničkih dostignuća, tržišnih trendova i ekoloških standarda na području primjene aditiva i katalizatora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemijsko inženjerstvo, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url ZRINKA GREGOV (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dragović, Tomislav
Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Veleučilište VERN, Zagreb
Dragović, T. (2013) 'Strategije rasta poduzeća za distribuciju kemijskih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Veleučilište VERN, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragovi\'{c}, Tomislav}, year = {2013}, pages = {84}, keywords = {strategija rasta, malo poduze\'{c}e, distributer, kemijski proizvodi}, title = {Strategije rasta poduze\'{c}a za distribuciju kemijskih proizvoda}, keyword = {strategija rasta, malo poduze\'{c}e, distributer, kemijski proizvodi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dragovi\'{c}, Tomislav}, year = {2013}, pages = {84}, keywords = {growth strategy, small business, distribution, chemical products}, title = {Growth strategies of company for chemical products distribution}, keyword = {growth strategy, small business, distribution, chemical products}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font