Pregled bibliografske jedinice broj: 613281
Virtually Real
Virtually Real // Kritička zaigranost – gaming kao paradigma digitalne kulture
Zagreb, Hrvatska, 2012. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 613281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Virtually Real
Autori
Peović Vuković, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Kritička zaigranost – gaming kao paradigma digitalne kulture
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.01.2012
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
computer games; violence; Imaginary order
Sažetak
It is interesting, that at the same the critique of computer games is articulated in almost the opposite terms. Danger of translating attitudes and actions from virtual to real – acting according to fictional models - is describing the narcotic effect of games that forces player to denounce his/her physical body and real world.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Filozofija