Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613267

Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika


Košuta, Nataša; Vičević, Sanja
Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika // Knjiga sažetaka.Jezik kao informacija / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa, 2012. str. 71-73 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 613267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika
(Giving and receiving information in foreign language class)

Autori
Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka.Jezik kao informacija / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa, 2012, 71-73

ISBN
978-953-6979-96-7

Skup
XXVI. međunarodni znanstveni skup Jezik kao informacija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.05.2012. - 13.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
senzorni kanal ; stil učenja ; tip učenika ; Europski jezični portfolio za učenike i učenice od 11 do 15 godina ; njemački kao drugi strani jezik u osnovnoj školi
(sensory preference ; learning style ; personality type ; ELP (ages 11-15) ; German as a second foreign language in elementary school)

Sažetak
Učenikovo ponašanje u procesu učenja stranoga jezika rezultat je, između ostaloga, i njegova stila učenja. Postoji više klasifikacija stilova učenja, a jedna od istaknutijih u literaturi jest ona čije je polazište način primanja informacija. Cilj je ovoga rada ispitati način posredovanja i primanja informacija na nastavi njemačkoga jezika s obzirom na tipove učenika navedene u Europskome jezičnom portfoliju za učenike i učenice od 11 do 15 godina u Republici Hrvatskoj koji navodi tri tipa učenika – vizualni, auditivni i tip učenika koji najbolje uči izravnom uporabom jezika. Stoga je ispitana razlika u zastupljenosti triju navedenih tipova učenika prema samoprocjeni učenika, zatim razlika u zastupljenosti načina posredovanja informacija primjerenih pojedinome tipu učenika prema samoprocjeni nastavnika te razlika u zastupljenosti načina posredovanja informacija primjerenih spomenutim tipovima učenika u udžbenicima i radnim bilježnicama za njemački kao drugi strani jezik kojima se anketirani nastavnici koriste u svome radu. Istraživanje je pokazalo da učenici u ispitanome uzorku prednost daju primanju informacija vizualnim putem, dok nastavnici procjenjuju kako podjednako posreduju informacije primjerene istraživanim tipovima učenika. S druge strane, u posredovanju se informacija putem udžbenika i radnih bilježnica prednost daje vizualnome tipu učenika. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu osvješćivanja stilova učenja u učenika, u čemu će ključnu ulogu imati nastavnik stranoga jezika te na potrebu senzibiliziranja autora udžbenika i radnih bilježnica za različite načine posredovanja informacija koji odgovaraju različitim tipovima učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Košuta, Nataša; Vičević, Sanja
Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika // Knjiga sažetaka.Jezik kao informacija / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz-Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa, 2012. str. 71-73 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Košuta, N. & Vičević, S. (2012) Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika. U: Peti-Stantić, A. & Stanojević, M. (ur.)Knjiga sažetaka.Jezik kao informacija.
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a and Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2012}, pages = {71-73}, keywords = {senzorni kanal, stil u\v{c}enja, tip u\v{c}enika, Europski jezi\v{c}ni portfolio za u\v{c}enike i u\v{c}enice od 11 do 15 godina, njema\v{c}ki kao drugi strani jezik u osnovnoj \v{s}koli}, isbn = {978-953-6979-96-7}, title = {Posredovanje i primanje informacija na satu stranoga jezika}, keyword = {senzorni kanal, stil u\v{c}enja, tip u\v{c}enika, Europski jezi\v{c}ni portfolio za u\v{c}enike i u\v{c}enice od 11 do 15 godina, njema\v{c}ki kao drugi strani jezik u osnovnoj \v{s}koli}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a and Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2012}, pages = {71-73}, keywords = {sensory preference, learning style, personality type, ELP (ages 11-15), German as a second foreign language in elementary school}, isbn = {978-953-6979-96-7}, title = {Giving and receiving information in foreign language class}, keyword = {sensory preference, learning style, personality type, ELP (ages 11-15), German as a second foreign language in elementary school}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku ; Srednja Europa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font