Pregled bibliografske jedinice broj: 613256
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 2; 439-441 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 613256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)
(Marketing paradigm: creating and exchanging value (author: Bruno Grbac)
Autori
Vujičić, Maja
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 24
(2011), 2;
439-441
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
marketing; razmjena vrijednosti
(marketing; value exchange)
Sažetak
Kritički prikaz znanstvene knjige i sveučilišnog udžbenika Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Maja Vujičić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- Sociological Abstracts
- EBSCOhost
- CAB International