Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613256

Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)


Vujičić, Maja
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 2; 439-441 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 613256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)
(Marketing paradigm: creating and exchanging value (author: Bruno Grbac)

Autori
Vujičić, Maja

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku (0353-359X) 24 (2011), 2; 439-441

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
marketing; razmjena vrijednosti
(marketing; value exchange)

Sažetak
Kritički prikaz znanstvene knjige i sveučilišnog udžbenika Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vujičić, Maja
Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac) // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2011), 2; 439-441 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Vujičić, M. (2011) Marketinške paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac). Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 24 (2), 439-441.
@article{article, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {439-441}, keywords = {marketing, razmjena vrijednosti}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Marketin\v{s}ke paradigme: stvaranja i razmjena vrijednosti (autor: Bruno Grbac)}, keyword = {marketing, razmjena vrijednosti} }
@article{article, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {439-441}, keywords = {marketing, value exchange}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku}, volume = {24}, number = {2}, issn = {0353-359X}, title = {Marketing paradigm: creating and exchanging value (author: Bruno Grbac}, keyword = {marketing, value exchange} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • Sociological Abstracts
  • EBSCOhost
  • CAB International





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font