Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 613232

Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio


Košuta, Nataša; Vičević, Sanja
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio // Language and Education / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 47-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 613232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio
(Communicative strategies, early foreign language learning and European language portfolio)

Autori
Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Language and Education / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera - Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013, 47-62

ISBN
978-86-6153-124-8

Skup
Filološka istraživanja danas - Jezik, književnost i komunikacija

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.11.2010. - 27.11.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
rano učenje stranoga jezika ; komunikacijske strategije ; ZEROJ ; EJP od 7 do 11 godina ; samoprocjena ; Nacionalni okvirni kurikulum (NOK)
(early foreign language learning ; communicative strategies ; CEFR ; ELP (ages 7-11) ; self-assessment ; National curriculum)

Sažetak
U ovom se radu na temelju istraživanja provedenoga među učenicima od drugoga do četvrtoga razreda osnovne škole problematizira učestalost korištenja komunikacijskih strategija u ranom učenju njemačkoga i engleskoga jezika. Komunikacijske strategije definirane su prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ), a kao polazište za istraživanje uzet je Europski jezični portfolio (EJP) za učenike od 7 do 11 godina. Odgojno-obrazovna uloga EJP-a, te smjernice koje daje ZEROJ za oblikovanje nastave stranih jezika u osnovi su suvremene kurikulumske politike usmjerene k razvijanju kompetencija. Na promišljanje o potrebi integriranja EJP-a u nastavni proces ranoga učenja stranoga jezika upućuju i rezultati ovoga istraživanja dobiveni opažanjem te provedbom upitnika za samoprocjenu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Citiraj ovu publikaciju:

Košuta, Nataša; Vičević, Sanja
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio // Language and Education / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 47-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Košuta, N. & Vičević, S. (2013) Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio. U: Vučo, J. & Durbaba, O. (ur.)Language and Education.
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a and Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2013}, pages = {47-62}, keywords = {rano u\v{c}enje stranoga jezika, komunikacijske strategije, ZEROJ, EJP od 7 do 11 godina, samoprocjena, Nacionalni okvirni kurikulum (NOK)}, isbn = {978-86-6153-124-8}, title = {Komunikacijske strategije, rano u\v{c}enje stranoga jezika i europski jezi\v{c}ni portfolio}, keyword = {rano u\v{c}enje stranoga jezika, komunikacijske strategije, ZEROJ, EJP od 7 do 11 godina, samoprocjena, Nacionalni okvirni kurikulum (NOK)}, publisher = {Filolo\v{s}ki fakultet Univerziteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }
@article{article, author = {Ko\v{s}uta, Nata\v{s}a and Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2013}, pages = {47-62}, keywords = {early foreign language learning, communicative strategies, CEFR, ELP (ages 7-11), self-assessment, National curriculum}, isbn = {978-86-6153-124-8}, title = {Communicative strategies, early foreign language learning and European language portfolio}, keyword = {early foreign language learning, communicative strategies, CEFR, ELP (ages 7-11), self-assessment, National curriculum}, publisher = {Filolo\v{s}ki fakultet Univerziteta u Beogradu}, publisherplace = {Beograd, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font