Pregled bibliografske jedinice broj: 613232
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio // Language and Education / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera (ur.).
Beograd: Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013. str. 47-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 613232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijske strategije, rano učenje stranoga jezika i europski jezični portfolio
(Communicative strategies, early foreign language learning and European language portfolio)
Autori
Košuta, Nataša ; Vičević, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Language and Education
/ Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera - Beograd : Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, 2013, 47-62
ISBN
978-86-6153-124-8
Skup
Filološka istraživanja danas - Jezik, književnost i komunikacija
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 26.11.2010. - 27.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rano učenje stranoga jezika ; komunikacijske strategije ; ZEROJ ; EJP od 7 do 11 godina ; samoprocjena ; Nacionalni okvirni kurikulum (NOK)
(early foreign language learning ; communicative strategies ; CEFR ; ELP (ages 7-11) ; self-assessment ; National curriculum)
Sažetak
U ovom se radu na temelju istraživanja provedenoga među učenicima od drugoga do četvrtoga razreda osnovne škole problematizira učestalost korištenja komunikacijskih strategija u ranom učenju njemačkoga i engleskoga jezika. Komunikacijske strategije definirane su prema Zajedničkom europskom referentnom okviru za jezike (ZEROJ), a kao polazište za istraživanje uzet je Europski jezični portfolio (EJP) za učenike od 7 do 11 godina. Odgojno-obrazovna uloga EJP-a, te smjernice koje daje ZEROJ za oblikovanje nastave stranih jezika u osnovi su suvremene kurikulumske politike usmjerene k razvijanju kompetencija. Na promišljanje o potrebi integriranja EJP-a u nastavni proces ranoga učenja stranoga jezika upućuju i rezultati ovoga istraživanja dobiveni opažanjem te provedbom upitnika za samoprocjenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka